OntraXS 11, 12 en 13 Maart 2016; wat er komen gaat!

Gestart door Ronald, 15 januari 2016, 14:54:20 PM

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.



Ronald

Citaat van: ebaykal op 10 maart 2016, 15:07:57 PM
Hopefully if everything goes according to plan will be with you guys 2017.

Abd & Erkut

Erkut, I sent you a personal message through this forum today!

doomslu

Een lekker lang weekend van 3 dagen, met daarbij ruim anderhalve dag OntraXS, achter de rug.
Uitblazen was er niet bij want MSM 157 gaat morgen naar de drukker.
Toch snel even reageren op OntraXS 2016.
Voor mij was die één van de betere uitgaven. Niet dat er slechte tussen zaten hé, maar vorig jaar was ik toch iets minder enthousiast.
Als organisator van een redelijk grote expo weet ik onderhand wel hoe moeilijk het is zo iets te organiseren en hoeveel energie je daar in stopt.
Dus van mij voor de organisatoren een héél dikke pluim.En natuurlijk ook mijn felicitaties aan alle deelnemers met hun prachtige modelspoorwegen.  :P
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

D_Loc

Uiteraard had ik nog het e.e.a. gefilmd op OntraXS!, een enkel filmpje had ik al bij het betreffende draadje geplaatst.

Maar inmiddels heb ik alle opnames die de moeite waard waren verwerkt en heb ik er een afspeellijst van gemaakt en die is hier (klik) te bekijken.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Michiel

groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)

Ronald

Citaat van: doomslu op 15 maart 2016, 21:59:34 PM
Een lekker lang weekend van 3 dagen, met daarbij ruim anderhalve dag OntraXS, achter de rug.
Uitblazen was er niet bij want MSM 157 gaat morgen naar de drukker.
Toch snel even reageren op OntraXS 2016.
Voor mij was die één van de betere uitgaven. Niet dat er slechte tussen zaten hé, maar vorig jaar was ik toch iets minder enthousiast.
Als organisator van een redelijk grote expo weet ik onderhand wel hoe moeilijk het is zo iets te organiseren en hoeveel energie je daar in stopt.
Dus van mij voor de organisatoren een héél dikke pluim.En natuurlijk ook mijn felicitaties aan alle deelnemers met hun prachtige modelspoorwegen.  :P

En wij als team danken jou :) Het is en blijft idd lastig om een goede mix van banen te krijgen. Soms lukt dat, soms niet. En het blijft altijd een persoonlijke iets hoe je een show ervaart, wat voor de een geweldig is kan voor de ander een nachtmerrie zijn. Persoonlijk denk ik dat we dit jaar een mooie mix hadden.

En uiteraard is dit alles niet mogelijk zonder al die fanatieke modelbouwers die ons die mooie banen brengen ;)

Citaat van: D_Loc op 31 maart 2016, 21:25:00 PM
Uiteraard had ik nog het e.e.a. gefilmd op OntraXS!, een enkel filmpje had ik al bij het betreffende draadje geplaatst.

Maar inmiddels heb ik alle opnames die de moeite waard waren verwerkt en heb ik er een afspeellijst van gemaakt en die is hier (klik) te bekijken.

Ik blijf jou filmpjes een zeer grote aanwinst vinden als aanvulling op onze tentoonstelling. Ik hoop je dan ook een keer persoonlijk te kunnen verwelkomen :)

D_Loc

Citaat van: Ronald op 22 april 2016, 16:48:17 PM
Citaat van: D_Loc op 31 maart 2016, 21:25:00 PM
Uiteraard had ik nog het e.e.a. gefilmd op OntraXS!, een enkel filmpje had ik al bij het betreffende draadje geplaatst.

Maar inmiddels heb ik alle opnames die de moeite waard waren verwerkt en heb ik er een afspeellijst van gemaakt en die is hier (klik) te bekijken.

Ik blijf jou filmpjes een zeer grote aanwinst vinden als aanvulling op onze tentoonstelling. Ik hoop je dan ook een keer persoonlijk te kunnen verwelkomen :)
Dankjewel voor het compliment  :D
We gaan elkaar nog wel een keer zien, ik weet niet of je bij de Modelspoor Expo aanwezig bent?
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

Ronald

Weet ik nu nog niet..... ploegendienst met een beperkt aantal snipperdagen per jaar.

Even afwachten ;)