AMSAC Opendeurdag 13 Maart 2016 9-17u Gent-Zeehaven

Gestart door OlivierV, 11 januari 2016, 15:40:42 PM

OlivierV

Vond nog een foto van enkele serieuze mensen die naar de modulebaan aan het kijken waren.

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

reeves


modelbaanHO

Citaat van: OlivierV op 16 maart 2016, 10:32:09 AM
Vond nog een foto van enkele serieuze mensen die naar de modulebaan aan het kijken waren.

Gij meent dat ? ;D ;D
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

loebaske


Johnnytrein

"Vond nog een foto van enkele serieuze mensen die naar de modulebaan aan het kijken waren" Volgens mij is dat een ras dat al lang uitgestorven is hoor. :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

SuSke

Er is er op die foto maar één die naar de baan aan het kijken is, die andere drie zijn gewoon over koetjes en kalfjes aan het leuteren  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

PeterC

Citaat van: SuSke op 16 maart 2016, 16:12:26 PM
Er is er op die foto maar één die naar de baan aan het kijken is, die andere drie zijn gewoon over koetjes en kalfjes aan het leuteren  ;)

Hola Frans, het ging hem wel degelijk over de modulebaan!  ;)
Groetjes, Peter


SuSke

Geen twijfel over Peter, wij als serieuze mannen praten alleen maar over onze kleine treinen  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

die kop grijze haren ben ik maar beginnen krijgen nadat die jonge kerel met dat venetiaans blond haar bij ons in de club kwam ! :-\

verder waren wij aan het praten over andere clubs, en even sloot ik de ogen om een traan weg te pinken daar de vrienden van MTD er deze keer niet bij waren ! :'( ;)

philippe_007

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 maart 2016, 23:07:54 PM
die kop grijze haren ben ik maar beginnen krijgen nadat die jonge kerel met dat venetiaans blond haar bij ons in de club kwam ! :-\

Alle ik ben blij dat ik niet de oorzaak ben van uw grijze kruin   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D

SuSke

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 maart 2016, 23:07:54 PM
verder waren wij aan het praten over andere clubs, en even sloot ik de ogen om een traan weg te pinken daar de vrienden van MTD er deze keer niet bij waren ! :'( ;)

We voelen ons vereerd dat we uw ziel zo kunnen beroeren Peter  ;)


alhoewel het misschien ook wel een traan van vreugde geweest zou kunnen zijn om de overschot van stoverij die nu in uw diepvriezer zit dank zij onzer afwezigheid  ;) ;D 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: philippe_007 op 16 maart 2016, 23:13:13 PM
Citaat van: Metpetergaathetbeter op 16 maart 2016, 23:07:54 PM
die kop grijze haren ben ik maar beginnen krijgen nadat die jonge kerel met dat venetiaans blond haar bij ons in de club kwam ! :-\

Alle ik ben blij dat ik niet de oorzaak ben van uw grijze kruin   ;D ;D ;D ;D ;D ;D ;D
toendertijd werd de aanzet gegeven ! :-\

Metpetergaathetbeter


Steam.N

Spijtig dat ik het dit jaar gemist heb.
Volgende keer ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }