Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

AMSAC Opendeurdag 13 Maart 2016 9-17u Gent-Zeehaven

Gestart door OlivierV, 11 januari 2016, 15:40:42 PM

loebaske


OlivierV

Ondertussen is het hier al een gezellige drukte.




- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bollen neus

Citaat van: OlivierV op 13 maart 2016, 11:05:58 AM
Ondertussen is het hier al een gezellige drukte.




Inderdaad een zeer gezellige sfeer aldaar.
Den Eric.

trainspottingjr

Ook eens langs geweest , zeer gezellige sfeer en een goeie babbel gedaan met Olivier.

Ook hier iemand die content is en zeker een volgende keer terugkomt
Lid Lierse Modelspoorwegen de Geit VZW

bellejt


doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

OlivierV

Citaat van: doomslu op 13 maart 2016, 20:09:57 PM
Citaat van: OlivierV op 13 maart 2016, 11:05:58 AM
Ondertussen is het hier al een gezellige drukte.



Ik zie niets...
Die foto's van gezichtenboek wouden plots niet plakken.











Maar nu wel, kwestie van de juiste lijm te gebruiken.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

BC911

Wel een verschil met de namiddag, toen was het maar heel rustig en waren alle ruiltafels al opgeruimd ... Dat weet ik dan weer voor volgende keer. De zoon vond het wel super, want nu kon hij rustig kijken naar de treinen op de tafel (in tegenstelling tot gisteren op Ontraxs). Elk nadeel heeft zo z'n voordeel  ;).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

OlivierV

#24
Deze editie was iets minder succesvol als de vorige, maar ook helemaal geen slechte opendeur te noemen.

Het drukste moment was tussen 9u30 en 11u45 deze ochtend, de namiddag was rustig, maar zo toch altijd mondjesmaat kwamen er mensen langs, veelal vaders met zonen of ouderen..., in ieder geval een breed publiek.

Wat Bert schrijft over de handelaren klopt wel, de grootste blijft altijd tot 13u, de anderen begonnen rond 15u ook wel op te ruimen. Algemene tendens is dat de echte kopers toch altijd in de voormiddag komen om de beste deal te slaan zeg maar.
Nu, degenen die de beste deal halen dat zijn wij als leden natuurlijk.  ;D

Kon een restauratierijtuig dat al een tijd lang op de verlanglijst stond schrappen alsook een coilwagen gekocht bij meneer Peter, naar 't schijnt gaat het nu beter met hem.

Allen die aanwezig waren bedankt om te komen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

net even te goed weer voor velen om treintjes te kijken. Net iets minder volk als de vorige keren, de bezoekers alvast dank voor het bezoek, ik verkocht wat van het spul dat hier teveel lag ! Een 25 wagons en 2 loc's maakten plaats voor wat komen gaat !  ;D ;) Kan niet klagen, hetgeen ik dacht te verkopen bleef liggen en omgekeerd !  ;)
Bezoek kwam in vlagen en gaf een bedrieglijke indruk vandaar verkopers met het mooie weer vroeger verdwenen !
Eerlijkheidshalve was de aangeboden koopwaar net iets minder interessant van daar mindere verkoop en handelaars die sneller ......ik kocht vandaag niks en moet zeggen gebeurd niet veel !  ;D ;)
Andere clubleden die gezworen hadden om niks meer te kopen konden zich vrij gemakkelijk aan hun belofte houden !  ;D ;)

BC911

Jullie hadden natuurlijk ook het weer tegen vandaag. De eerste zonnige dagen van het jaar ...

PS: Peter was me voor ...
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Metpetergaathetbeter


BC911

Ik denk meestal 2x na voor ik hier iets schrijf, dat kan je niet van iedereen zeggen hier ...  ;).

Maar euh, terug on-topic. Ik kijk alvast uit naar jullie volgende "grote" opendeur.
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Snobby Crash

Ook ik was weer eens van de partij !
Ik probeer elek keer naar hun opendeur te gaan om verschillende redenen...
Allereerst is hun lokatie de moeite, midden in het rangeerstation en er is een toffe aangename bar
in een rijtuig waar je steeds bekenden tegenkomt !

Ik was er gisterennamiddag en was niet druk... vandaar dat ik echt hun baan heel goed heb kunnen
bewonderen... prachtig zou ik zeggen, met heel wat mooi rijdend materiaal !

A ja, en ik ga vandaag nog de drie wagonnetjes bestellen !

Tot de volgende opendeur !!!!

Geert