Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

IPMS Antwerpen

Gestart door Peter, 09 januari 2016, 17:06:32 PM

Peter

http://www.ipms-antwerpen.be/index.php/modelling-festival-nl/general-nl

Zal weeral de moeite waard zijn.
Alhoewel bijna uitsluitend over plastiek bouwdozen (auto's-vliegtuigen-schepen-militaria en boeken) toch zeer interessant voor alles soorten details, verven, decals, gereedschappen enz.
En......gratis inkom 
Met vriendelijke groeten
Peter

Herwig

#1
IPMS    p/a    DonBosco-school , Hoboken    dd.  27 febr. '16.
Datum is toch vroeger dan voorheen ?

Ook als  niet-fanaat  van militaire modelbouw , valt er steeds wel wat kunde en kennis te bekijken en boeken aan te schaffen over bijvoorbeeld weathering of dergelijke .

( gratis toegang + parkeerplek       en     smakelijke pistoleetjes & De Koninck-van-'t-vat (te betalen ) )


raf

ik sta altijd mee op de beurs in affligem en inderdaad veel boeiend materiaal te vinden
vooral de messing ets deeltjes die de poolse verkopers mee brengen zijn interessant

maar het blijft daar een rare beurs
sommige komen binnen lopen door naar een bepaalde verkoper die dan het bestelde materiaal mee heeft en ze vertrekken weer zonder verder de beurs rond te lopen
als je der dan bent kun je toch ook eens gaan kijken wat anderen bouwen of mee hebben niet ???
maar blijkbaar bestaan er zulke mensen
stond een verkoper met een revell doos van een duikboot voor 105 euro
ik zei voor 90 pak ik ze mee als ze niet verkocht is
hij zo van ??? nee echt niet want zo verkoop ik er 100 op een maand
ok dus wachten want hij stond ook nog in denbosche
de boot heb ik daar dan gekocht voor 60 euro maar niet bij hem
das dus pech onder weg want daar stonden nog meer verkopers met een lagere prijs dan hijzelf

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.