Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Waar gaan we naartoe ?

Gestart door oli 11/01, 09 januari 2016, 17:05:52 PM


Peter

En als extra: Retours refusés, dus terugzending (in geval van??) wordt geweigerd
Met vriendelijke groeten
Peter

Chrisrail

#2
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Jurgen

Mja, die retour refusé kan een vergissing zijn, maar als particulier kan je dit weigeren.

Maar moest ik zo'n prijs krijgen voor mijn New look tweetje, dan ging ik het toch persoonlijk afleveren hoor! Uiteraard, moest ik het verkopen wat ik dus helemaal niet van plan ben!
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

prulleman

heb die vroeger bij jocadis gekocht. was blijkbaar goeie investering 8) ::)

Metpetergaathetbeter

val er af te wachten met welke motorisatie, ik heb er één met motor(s) in de draaistellen kan niet zeggen dat dat mooi rondrijdt, eventueel als dummy zal nog de enigste oplossing zijn of op zoek naar betere motorisatie ?

Metpetergaathetbeter

goeie investering eerst nog altijd de idioot vinden die er zoveel voor wil geven !  ;D ;)

Metpetergaathetbeter

trouwens de DMS'en gaan momenteel ook vrij vlug en gemakkelijk boven de 200 euro, blijkbaar hebben die allemaal meer Nieuwjaar gekregen dan ik ! ;D ;D ;D ;D ;D ;)

Davy

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 09 januari 2016, 18:44:42 PM
goeie investering eerst nog altijd de idioot vinden die er zoveel voor wil geven !  ;D ;)

Geloof me, die idioten bestaan :)
Ben eens benieuwd wie dat gaat betalen :D

Dirky

Als ik iets wil, geef ik er ook veel geld voor. Desnoods ook teveel... ben ik dan een idioot?
Als ik een zeldzaam object heb, vraag ik er veel geld voor. Wellicht ook teveel... ben ik dan een dief?

Metpetergaathetbeter

vraag mij eigenlijk af of die daadwerkelijk verkocht zijn, want die blijven maar komen als je bedenkt dat van de meeste modellen tss de 200 en 300 stuks gemaakt zijn, er een gedeelte vastligt bij liefhebbers/verzamelaars, kunnen dat enkel stukken zijn van erfenissen ! Steeds worden die door dezelfde mensen aangeboden en vaak komen zelfde namen terug bij het bieden (stromannen ?)

oli 11/01


Nee, een dief zou iemand zijn die de treinstel vanaf 800 euros ????  had willen verkopen. Hier is het begonnen met 1 euro, een idioot is iemand die nu spaghettis gedurende twee maanden zal eten omdat hij het gekocht heeft.  ;) ;) ;) ;)

In de tussentijd zijn we gedwongen om te hopen en te wachten naar de 777  :( :( :( :(

Metpetergaathetbeter

Dirky, Railtour III regenboogkleuren 500 euro anders heb ik er enen (momenteel dacht ik 199 euro)  ;D ;D ;D ;D ;)

stevend

He ,peter . Dms C1 livrei zonder fietsen logo (van ls-models uiteraard ) , wat zou dat gaan ...
Heb er hier zo ene staan  ;D ;D 

Metpetergaathetbeter

Steven, ne keer posten op ebay, 't is waard wat de gek bereid is te betalen, wanneer je op het geschikte moment (ja wanneer is dat dan? Ik weet het ook niet !)maar schijnbaar hebben anderen veel meer Nieuwjaar gekregen als ik  :-\ ;)