kennis maken

Gestart door fransie, 08 januari 2016, 21:58:28 PM

fransie

Goedendag .

Ik ben Frans .en al jaren actief met treinen ,al van jongs af aan met het virus in aanraking gekomen.Ik woon in drenthe.
In de loop der jaren ,heb ik van alles inmiddels gehad .en in latere wat sereuezere stadium op bemo overgestapt en een redelijke baan op zolder gehad van de rhb.doch kwamen er kinderen ook plots de hoek om kijken ,en de zolder is later ingeleverd en verbouwd tot kamer ,Toen de grote stap gemaakt naar grote spoor .lgb en een grote tuinbaan aangelegd ,waar we jaren plezier van hebben gehad ,via deze baan en hobby heb ik veel levenservaring opgedaan omtrent treinen en mensen .en diverse contacten gelegd met mensen .waaronder een bekende ned waar we een aantal keer per jaar lekker gaan prutsen .ik ben ook deel geworden van het btw team en ben daar vaak aanwezig in de winkel .Terugkomend op mijn baan.Mijn baan is ook te bezien op you tube .landwasserviaduct assen .deze baan is door gezondheids redenen afgebroken .en we zijn weer lekker binnen wel op e zelfde schaal ,maar nu lekker in een grote schuur ,fijn bij de houtkachel ,
Ik bezit nog wel een verzameling rhb .maar rijd nu op moment met Harzer lok,s .
Ik heb een baan liggen van bijna 9 mtr .met een draaischijf .lotus lokstation .
Nu ben ik de laatste tijd ondanks de rhb erg onder de indruk van de stoomlok,s .Ik heb op moment diverse grote rn kleine Harzerlok,s .
Maar mijn intresse,s gaan steeds meer richting het spoor 1 .
Door mij aan te hebben gemeld bij dit forum kan ik mischien wijzer worden betreft spoor 1 marklin .en aan we mischien in de toekomst wel van spijze veranderen.

Ik zal eens kijken of ik een foto kan plaatsen onder een topic van mij van de op moment huidige situiatie van mijn baan .

Groetjes

Steam.N

Goeienavond, Fransie !
Welkom op ons forum !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Metpetergaathetbeter

Welkom hier op het forum, alvast hier een leuke tijd toegewenst ! ;)

Snobby Crash

Welkom Frans !

Hopelijk vind je hier genoeg info over spoor I... Ik weet niet of hier veel
forumleden spoor I rijden ?

In ben lid van Het Spoor in Sint Niklaas en wij organiseren elk jaar Spoor I dag !
Dit jaar was het een groot succes ! Dit jaar meer dan welkom !

Als je niet te ver woont van Hamme kom dan begin september zeker eens langs bij
de prive baan van Piérre !
Link en adres vind je terug op het forum onder de tab agenda !

Geert

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

dani

wees welkom Frans.   Ah, het mooie Drenthe, en daar dan een spoor 1 baan in ?  Lijkt me iets moois !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.