Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

modeltrein dagen in Rijswijk

Gestart door marctje, 06 januari 2016, 15:18:04 PM

marctje

hey allemaal
Volgend weekend 9 en 10 januari zijn er modeltrein dagen in Rijswijk, dit is ook de beurs waar Evan gaat staan met Beautiful Britisch Columbia, en ik heb voor de geïnteresseerden nog 3 volwassen plaatsen en 2 kinderplaatsen vrij op zaterdag 9 januari vertrekkend uit Edegem rond 9 uur. Als je mee wilt kan je op voorhand ook inkom kaarten kopen via de website http://modelspoordagen.nl/ en dan heb je 1 € korting per kaart.
Laat mij maar iets weten via pm of forum
marc
Union Pacific and Amtrak models
a world on the other side of the ocean
Lid van de Westmalse Treinclub

Martin Welberg

Da's al dit weekend...ben er ook met Team Mitropa

sdz1976


Dan kunnen we bij u nog wat komen bijleren, Martin.

Straks de auto al laden en nog een paar dingen nakijken, om morgenmiddag richting Rijswijk te trekken.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Klaas Zondervan

Ik kom zaterdag kijken wat jullie weer voor moois in elkaar gebatst hebben.

modelspoorder

ook twee dagen aanwezig in de Mitropastand.....
mitropamannetje

modelspoorder

....en zal dit langzaam draaiende diorama meenemen..

mitropamannetje

Ronald

Eric, je hebt je diorama wedstrijd regels op MSW niet goed doorgelezen.... je mag helemaal niets publiceren van een komende inzending ;)

modelspoorder

mitropamannetje

loebaske


Stedahult

Neem ook vooral u koters mee naar Rijswijk. Zij kunnen bij o.a mijn mrs. een
huisje bouwen. En bij o.a mijzelf hun rangeerdiploma behalen.
Mvh. Steef

sdz1976



Zou leuk hangen op mijn baan zo een rangeerdiploma ;D ;D

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

BC911

Deze ochtend een kijkje gaan nemen. Was redelijk druk vond ik. Ik had gehoopt dat zaterdag rustiger zou zijn dan zondag, maar het was niet evident om de banen goed te kunnen bekijken. Ben dan maar wat kleine spullen gaan zoeken op de verkoopstandjes die er in overvloed waren  ;).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

doomslu

Citaat van: BC911 op 09 januari 2016, 22:10:29 PM
Deze ochtend een kijkje gaan nemen. Was redelijk druk vond ik. Ik had gehoopt dat zaterdag rustiger zou zijn dan zondag, maar het was niet evident om de banen goed te kunnen bekijken. Ben dan maar wat kleine spullen gaan zoeken op de verkoopstandjes die er in overvloed waren  ;).
Typisch voor modelspoorexpo's is dat zaterdag de drukste dag is.
Komt het omdat de liefhebbers bang zijn het leukste koopje te missen als ze pas op zondag gaan of zijn het allemaal pantoffelhelden die op zondag met de vrouw moeten gaan wandelen?  ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

BC911

Ok, volgende keer dan maar zondag. Kan ik rustig boodschappen doen en de vrouw helpen in het huishouden op zaterdag  ;).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 09 januari 2016, 22:13:33 PM
pantoffelhelden die op zondag met de vrouw moeten gaan wandelen?  ;D
of bij de vrouw van de eindredacteur moeten gaan zitten daar die toch op vrij-,zater-en zondag op de beurzen staat !  ;D ;D ;)  Grapje hé Luc  ;)