Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Ruine van de bron van de heilige 3 maagden

Gestart door Zofman, 03 januari 2016, 14:25:15 PM

Zofman

Hallo Forumgenoten,
Aangezien er ten zuiden van mijn woonplaats meer wordt gedaan aan geloofsuitingen, heb ik besloten om mijn bouwdraadje van bovenstaand monument en toeristische trekpleister te plaatsen op dit forum.
De bouw is gedaan met Juweela baksteentjes. Ik ben dit project gestart in de tijd dat ik even werkloos was. Inmiddels weer lekker aan het werk.
Ik heb nog geen spoorbaantje, behalve dan mijn Z-spoorbaantje, maar hoop ooit weer eens een H0 baan te bouwen.
Dit monumentje gaat een mooie plaats krijgen.
Het wonder dat geschiedde toen ik hem af had: Ik kreeg een nieuwe baan op 52 jarige leeftijd! heb ik toch wel te danken aan de helende werking van de bron!
















Hopende inspirerend bezig te zijn geweest.
Voor mij in ieder geval zeer heilzaam.
Groeten,
Jan
Stationschef van de SaA-Bahn

https://youtube.com/@Zofman_Marklin_modelbaan

mark7758

BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Michael

Jan, een klein monniken werk lijkt me dat met die juweela steentjes, maar het is een leuk tafereeltje geworden en niet goed in beeld maar ook een mooie heg erom heen gemaakt, waar heb je deze van gemaakt?
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Pol

Citaat van: Zofman op 03 januari 2016, 14:25:15 PM
Het wonder dat geschiedde toen ik hem af had: Ik kreeg een nieuwe baan op 52 jarige leeftijd! heb ik toch wel te danken aan de helende werking van de bron!

Zo zie je maar!  ;) Tof projectje in elk geval en weer eens iets anders. Heb je je gebaseerd op een bepaald voorbeeld of is het volledig een eigen inspiratie-gebeuren?
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Zofman

@Michael: De Heg is gewoon van Heki.
@Pol: Is volledig eigen inspiratie, maar ga vaak naar Zuid-Limburg op vakantie en zie dan die mooie wegkruisen en nisjes met beeldjes boven de deur..

Bedankt voor de complimentjes !
Jan
Stationschef van de SaA-Bahn

https://youtube.com/@Zofman_Marklin_modelbaan