Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

MSM Forum, problemen in te loggen

Gestart door oli 11/01, 31 december 2015, 16:31:19 PM

Rangeerduivel

Citaat van: Gerolf op 19 juli 2019, 15:04:54 PM
Merkwaardig ... heb je de juiste rubriek geselecteerd ?
Via knop "INDEX" gegaan naar;
Modelspoormagazine forum>> Modelspoor, Algemeen en HO>>Buitenlandse modellen>> Begin een nieuw topic

;)

Gerolf

Net even zelf geprobeerd, en hij doet het hier wel. Misschien was er een tijdelijk probleem?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Rangeerduivel

#17
Citaat van: Gerolf op 19 juli 2019, 15:40:47 PM
Net even zelf geprobeerd, en hij doet het hier wel. Misschien was er een tijdelijk probleem?
Ook (reeds verschillende malen) opnieuw geprobeerd, steeds hetzelfde resultaat.
Zelfs mijn opmaak gecopierd, opnieuw ingelogd en opmaak geplakt en het lukt niet...
Plaatsen in een andere rubriek lukt ook niet, kan het zijn dat er wat aan mijn post scheelt?
Versturen in een PM (aan Gerolf) lukt ook niet....

Jammer van het gedane werk laat maar zeggen...je zou voor minder beginnen drinken!  ;D ;D

;)
Voor de rest werkt alles perfect, zelfs reageren mèt foto's in een ander draadje verliep zonder problemen

Gerolf

Heel vreemd ... willen anderen het eens proberen ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Rangeerduivel

Citaat van: Gerolf op 19 juli 2019, 15:57:21 PM
Heel vreemd ... willen anderen het eens proberen ?

ik heb het je opgestuurd per gewone Email Gerolf, misschien kan jij er een topic mee openen,...

;)

Gerolf

Straffe kost ... het lukt me ook niet ...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michiel

Komt dat niet omdat het topic "Buitenlandse modellen" al bestaat als onderdeel in "Modelspoor, Algemeen en H0"? Gaat een andere titel wel?
groetjes, Michiel ...een modelbaan bouwend: het station Brussel-Luxemburg in 1:160, en een paar videos.
TPIe - Belgische Staatsspoorwegen - DCC(Lenz) - Koploper - N(1:160) - code55(Peco) - zelfbouwer(50%)


Gerolf

Ik heb een test gedaan met de tekst (en links) die Rudy wou plaatsen, en het lukt niet.
Er is iets met de inhoud waar de software zich op verslikt.

Geprobeerd met stukken van de tekst, en het lukt soms wel, soms niet. Heel vreemd...
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Rangeerduivel

Citaat van: Gerolf op 20 juli 2019, 10:46:20 AM
Citaat van: doomslu op 20 juli 2019, 10:43:16 AM
Solved!  :D

Ik zag het, ja. Wat scheelde er ?

Ja en om zoiets in de toekomst te kunnen vermijden zouden wij dat idd wel eens willen weten Luc, in elk geval bedankt voor de "Duiveluitdrijving"! ;D

;)