airbrushen

Gestart door Huugooke, 30 december 2015, 14:25:30 PM

Huugooke

Ik zie dat er .... een complete airbrushset wordt aangeboden voor 190 euro. Compressor met filter en manometer en tank.

loebaske


Freek

In de Lidl staat er vanaf maandag een kleine airbrush set in promotie. Is dit iets om is te proberen of is dit echt weggesmeten geld?
Ik heb totaal geen ervaring met airbrush, dus dit lijkt mij ideaal om eens te proberen of het mij bevalt.
http://www.lidl.be/nl/6694.htm
rechts onderaan op pagina 7 in de folder' 2016/07 (vanaf 15/02 t.e.m. 20/02)'

oebr

Tja, mag ik je een alternatief suggereren: bij Artobi  in Sint-Katelijne-Waver kan je elke zaterdag onder begeleiding kennis maken met airbrushen. Voor 20 euro krijg je degelijk advies, en je kan zelf aan de slag met degelijke pistooltjes. Verf en zo ook inbegrepen.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

reeves

Heb mij eentje gekocht paar jaar geleden op eBay, 76€ verzending incl met twee pistolen,compressor en slangetjes, wou deze testen omdat het geen geld was en lukte het met het oefenen ging ik me ne deftige aanschaffen.

Het lukt ondertussen, ne deftige heb ik niet gekocht omdat het eBay toestel meer dan doet waar hij voor dient.

Groet Tom

bellejt

Eric,die van mij die jij momenteel gebruikt koste een heel pak minder hoor.Bij een Nederlandse firma.

SuSke

Citaat van: Freek op 13 februari 2016, 23:34:44 PM
In de Lidl staat er vanaf maandag een kleine airbrush set in promotie. Is dit iets om is te proberen of is dit echt weggesmeten geld?
Ik heb totaal geen ervaring met airbrush, dus dit lijkt mij ideaal om eens te proberen of het mij bevalt.
http://www.lidl.be/nl/6694.htm
rechts onderaan op pagina 7 in de folder' 2016/07 (vanaf 15/02 t.e.m. 20/02)'

Is er eentje zonder tank. Als je dan op de limiet van de capaciteit gaat spuiten, zal je pulserend spuiten en niet gelijkmatig.
Die capaciteit (de geproduceerde l/min lucht op welke druk) staat er ook niet bij.