Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Huizen

Gestart door Hapag Lloyd, 24 december 2004, 09:31:43 AM

MARKLINRIJDER

#15
Ik heb hier even wat gevolgd en naar de respectievelijke linkjes gaan kijken.  Ik vind sommige spullen alles behalve kwaliteitsvol of zeer eenvoudig opgebouwd.  Ik wil in de toekomst wel eens wat proberen in Z.  Ik vermoed dat er onder de zetters wel iets is dat ze graag hebben.  Laat het maar weten en indien ik het mogelijk acht ga ik ervoor.

Groetjes,

David

mahtoska1

#16
Hallo Allemaal,

Wat ik bij Z-etters zie is dat ze veelal op zelfbouw zijn aangewezen als de geruikelijke Duitse huisjes van de gekende merken niet op de baan passen. Dit kan schitterende resultaten geven. Het kan ook de drempel heel hoog leggen waardoor er afgehaakt wordt.

Vandaar vind ik het aanbod van Marklinrijder zeer lovend. Ik weet niet of zijn aanbod beperkt is tot enkel huisjes.

Daar ik enkel voor de minibaantjes wedstrijd Belgisch ga in Z, heb ik niet direkt een verzoek voor een specifiek Belgisch huisje. Maar wie weet krijg ik de smaak wel te pakken. Voor het moment maak ik alles zelf. Wat ik echter mis in Z is de typische Vlaamse baksteen struktuur. Plaaten met deze baksteenverbanden in Z op de juiste schaal zijn zeker welkom.

Beste groeten en bedankt voor het aanbod,

Pieter

depovero

#17
dag Pieter en de anderen,

Hier het kort antwoord van Atitec:

Beste Denis,

we zijn met de productie van de Z-modellen gestopt omdat er te weinig interesse bestaat.
Enkele bouwpakketten zijn nog leverbaar.

MVG

Artitec / Pro of Art
Stefanie Suijkerbuijk

----- Original Message -----


Goiedag,

Ik ben zonnet op jullie site geweest, en, ik zie geen modellen meer staan voor de miniclub Z-schaal.

Zou het kunnen dat jullie deze ?lijn? gestopt hebben, door te weinig interesse?

Graag een antwoord, zo kan ik dit naar de forum van modelspoormagazine doorvoeren, daar daar de vraag gesteld werd.

Met vriendelijke groeten,

Denis Poot


Kan het niet duidelijker?

[:(][:(][:(][xx(]
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn

MARKLINRIJDER

#18
Een testplot ligt momenteel op de machine.

Vanaf morgen kan je die bekijken op mijn website.
Hopelijk krijg ik hem goed in beeld[:)]

Groetjes,

David

mahtoska1

#19
Hallo Marklinrijder,

Ik heb intussen het muur deel in Z bekeken. Het ziet er heel belovend uit. Kunnen wij dit ook ergens in het echt zien?

Ik zag ook dat je seinen maakt, denk je dat dit haalbaar is in Z?

Veel succes,

Pieter

Zamateur

#20
Goedendag aan iedereen, bouw ik een huis voor een vriend. Het is een model van de onderneming Paper Creek. Maar de modellen zijn van Amerikaanse stijl.
Zébu-Zamateur

amateur van Z en technische directeur van Saroulmapoul

depovero

#21
hallo de Zrijders,

Mooi, Vincent. Echt de moeite!
Als jullie Europese kartonnen huizen willen plooien en plakken, dan kan je deze o.a. vinden bij Gleimo. Vooral duitse huizen zijn het. Ik mag het zeggen, ze zijn prachtig. Zekers als je de vensters erachter plakt, zoals beschreven in hun handleiding, dan bekomt je een diepte-effekt dat loont.

Tot later,

denis
Zien kijken en dromen
Oh zo klein en fijn
Voor Z moet je er zijn