Les Roches de Godinne

Gestart door Michael, 21 december 2015, 14:09:24 PM

grove den

Jeempie Michael!  :o
da's mooi!! erg mooi!
Schitterend hè zo'n forum! Maar je zult het toch eerst zelf allemaal moeten "ondervinden" en dat heb je met verve gedaan!
Wordt alleen maar  vanaf nu nog "beter"  ;)


Jos

Stieven76

Citaat van: Michael op 23 december 2015, 17:53:24 PM
Citaat van: Stieven76 op 21 december 2015, 14:17:22 PM
Nou nou, dat ziet er toch wel knap uit hoor! Top  ;D ;)
Heb je daar nog meer foto's van?
Stieven wat voor foto's zou je nog meer willen zien?

Goh, nog wat close ups. Altijd leuk om te zien. Zoals van de rotsen, het tunneltje, etc..  ;D

evan

Hey Michael dat ziet er schitterend uit!!!
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Gerolf

Mooie compositie, mooi kleurenpalet, ... :P

 
Citaat van: Stieven76 op 24 december 2015, 12:44:14 PM
Citaat van: Michael op 23 december 2015, 17:53:24 PM
wat voor foto's zou je nog meer willen zien?
nog wat close ups. Altijd leuk om te zien. Zoals van de rotsen, het tunneltje, etc..  ;D
+1 !
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Mannen ik zal morgen voor nog wat extra foto's zorgen, de familie stapt hier zo binnen en dan is het kerst en geen diorama's.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Michael

Wat later dan mijn bedoeling was maar bij deze nog wat foto's voor de liefhebbers.





















Deze laatste foto laat zien dat ik bij volledige zelfbouw nog veel kan verbeteren.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

oebr

Echt knap die rotsen Michael !! ook van dichtbij.
Bij dat bouwwerkje (garageke) vind ik die deur toch ook heel geslaagd,
de muren zijn inderdaad niet zo goed gelukt, maar dat ligt toch eerder aan de muurplaat.
Misschien de muur wat opvoegen om het kinderkopjes-effect weg te werken ?
De te dikke dakplaat zou je eventueel met een gording zoals ginder gebruikelijk is kunnen maskeren.
Al bij al een zeer te smaken diorama.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

Stieven76

Knap gedaan. Merci voor de extra foto's  ;)

Michael

Mannen bedankt en zoals ik al eerder schreef zonder mensen die actief zijn hier op het forum was dit absoluut nooit gelukt, de afgelopen jaren heb ik veel geleerd. Ik heb veel plezier beleefd aan de vouw van dit diorama.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

C.B.

Amaaai , dat ziet er helemaal goed uit , Michael.  :o  :)
Groetjes.
Claudio.

3rail

Hallo Michael.

Een erg mooie diorama. :D
Ga je er nu ook nog een stuk aan bij bouwen?
Het is natuurlijk zonde om zo iets moois op zich zelf te laten staan, als je er nu een paar modules aan kunt zetten,
word het geheel natuurlijk wat meer spreken der.

Mocht je hier aan verder gaan bouwen, dan wens ik je veel bouw plezier.

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99

Michael

Edward, dank je wel, dit diorama blijft op zichzelf, wordt niks meer aan bijgebouwd. Dit was voor mij een laatste oefening voor ik weer verder bouw aan lijn 154, wellicht over een paar weken een nieuwe update na 1 1/2 jaar stilstand.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

wilgo

Knap gedaan Michael
ik vind het een mooi diorama  en zeker de rotsen
mag ik weten hoe je die gemaakt heb?
Prachtig

groeten
willy

Michael

Wilgo, als je tijd hebt lees dan enkele draadjes door van Evan in ooit zal het klaar zijn, daar heb ik de wijsheid ook vandaan, ingrediënten, gipsverband, WS rotsmallen, scultamold, kijk in de natuur naar de kleur van de rotsen die je wilt maken, breng de rotsen op kleur, als alles droog is drybrushen en daarna breng je het groen aan.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154