Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Vingeroefeningen

Gestart door Martin Welberg, 20 december 2015, 22:38:00 PM

Martin Welberg

Af en toe eens wat andere paden bewandelen en nieuwe technieken proberen..Zoals het frotten met styreen..

Geveltje in aanbouw in H0, muren grijsbord , deuren en ramen styreen..deurklink en scharnieren van een stukkie uit een meer aderige kabel..






Metpetergaathetbeter

Fraai, ik moest eerst kijken welk schaal dit was,waarom vanwege die elegante deurklink ! ;)

Martin Welberg

Nu ik het zie Peter wordt het tijd dat de nog kleinere boortjes arriveren, gaatje 0,3 is nog te groot  ::)

evan

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske


Martin Welberg

Dank u, moet wel effe zoeken naar de juiste lijm, plak nu met MEK en Faller..misschien toch ook eens Tamiya proberen..

Martin Welberg

Zo na een paar dagen in de kou met een lekke CV vandaag eens fijn weer zitten schilderen. Doel, roest..verschillende technieken met diverse roest tinten. Eerste laag met een sponsje, washje erover. Tweede laag verdunde acrylverf in onregelmatige abstracte patronen gevolgd door de spettertechniek, dunne verf met een platte kwast over een tandenstoker halen..ben aardig content...









Zijn zo wel klaar voorwat chipping medium en kleur..

OlivierV

Gij zijt toch nogal ne kastaar ze, goed met hout, goed met plasticcard, goed met verfjes. Dikken duim omhoog.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Michael

Martin ziet er zeer realistisch uit, 9++, je beschrijft de techniek maar wil je daarbij ook nog even kleuren noemen?

laagje met spons...kleur (nee niet van de spons)
washje....kleur
2de laag acryl....
dunne verf.....


Daarna kunnen wij prutsers het ook eens proberen.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

3rail

Dat ziet er schitterend uit.
Ik neem me petje af voor dit kunst stukje.

Moet ik ook maar eens gaan proberen. :P

Edward.
Wat hebben die Duitsers toch mooie dingen gemaakt,Br 01,01-10,02,03,03-10,04,05,06,12,13,14,15,16,17,18.0,18.1,18.2,18.3,18.4,18.5.19.0,19.1,23,38.2,38.4,39,41,43,44,45,50,52,53,54.8,55.5,56,57,58,59,61,62,64,78,80,81,86,92,99




wilgo


Prachtig, klasse

groeten
willy

Martin Welberg

WIP , de 3  narrow gauge tankcars waar ik in Rijswijk aan werkte..





















Roestige tanks met Ammo by mig acrylic paint over een black and white primer base. Combinatie airbrush, spons en spetter technieken.

Decks met de  Vallejo old and weathered wood set..IDF Israeli sand primer, model-air concrete gevolgd door  IDF israeli sand light met een visitekaartje om wat scherpere randen te spuiten. Alles met de airbrush. Gevolgd door highlights met dezelfde  IDF kleur en een wash met 50/50 verdunde modelcolor wash dark grey, highlighted met  RAL 1001 modelair..