Spoorwegjournaal 208

Gestart door doomslu, 08 december 2015, 21:48:07 PM

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Tof, dan kan ik mijn gereserveerd exemplaar zaterdag gaan halen  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

loebaske

Dat is super goed nieuws voor me, namelijk onderga ik maandag een kleine ingreep aan men voet en kan er +/- 5 dagen niet op stappen, is een welgekomen aanvulling om men tijd te verdrijven

ERVIN

Dat worden dus de opvolgers van de Reeks 28 , Piko let's go!! :D Ik ben er helemaal klaar voor.

Zaterdag eens naar mijn krantenwinkel gaan , en dan eens rustig alles doornemen.

P.S.Sterkte hé Eric. ;)

SuSke

Citaat van: ERVIN op 09 december 2015, 09:52:21 AM
Dat worden dus de opvolgers van de Reeks 28 , Piko let's go!! :D Ik ben er helemaal klaar voor.

Die staat al geprogrammeerd bij Piko Erwin, en is schijnbaar al volledig uitverkocht als "exclusief Belgisch model" dat zeer gegeerd is in het buitenland en aldaar dan ook te verkrijgen blijkt ;D 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.