Hulp bij Keuze tussen goederen en personen vervoer

Gestart door Tim trein, 07 december 2015, 20:18:40 PM

reeves

Tim ,

Anders moet je nog eens komen kijken bij mij, m'n ruimte is ook niet super groot

Groet Tom

SuSke

Is je verzameling dan zo groot dat je die niet kan laten bollen op een baan  in een ruimte van 5x6m ?  8)

Ik zou inderdaad ook voor een gemengd verkeer kiezen met een baandetailering richting goederen en rangeren. Een flink paradestuk waar gewoon alles over rijdt, lange goederentreinen en mooie stammen reizigers.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Tim trein

Dank u voor de reacties en de super goede tips .De verkoop kan beginnen heb nog maar 2 maand de tijd

bellejt

ik heb op die ruimte een schaduwstation van 22 blokken + 6 blokken spiraal en 3 blokken inrit.Reken daar 5 stationssporen bij en je kan al heel wat verschillende treinen van 2.20 m lengte kwijt.Hoef je helemaal geen compromissen te maken en is er een super verschillend verkeer mogelijk.

Metpetergaathetbeter

de beide en met bepaalde thema's

IR en IC treinen (vanaf 5 wagons)
of EC's                (vanaf 3 wagons)
containertreinen
bulkgoederentreinen
....
of 1 van elk ?

Tim trein

Men 5 slepen met i 6 rijtuigen die hou ik nog ze peter ;)

OlivierV

Ik denk dat je soms niet wil weten wat voor baan sommigen moeten aanleggen als ze alles er willen op zetten of op rijdende hebben.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

#23
misschien daarom dat sommige hun verzameling eens uitdunnen ( in eerder bericht zat een verborgen agenda !) >:( :-\