Brengt Sinterklaas nog treintjes?

Gestart door BC911, 05 december 2015, 21:56:28 PM

BC911

Deze nacht doen Sinterklaas en zijn Pieten weer hun ronde over de daken (in België), en ik was even benieuwd of treintjes nog in zijn. Hier heeft hij alvast zijn best gedaan en de favoriet van de zoon op de schouw gezet ...

Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

PeterVG

Hier ook, een duplo trein
ook leuk voor dochtertjes  ;)


thor

Lego trein voor de kleinzoon, 5 jaar, met inclusief spoor uitbreidingsset en bijhorend station.
Groeten
Thor
hO, 2-rail, digitaal
Intellibox, Power 3, Win-Digipet 2009, v 5

Snobby Crash

Citaat van: BC911 op 05 december 2015, 21:56:28 PM
Deze nacht doen Sinterklaas en zijn Pieten weer hun ronde over de daken (in België), en ik was even benieuwd of treintjes nog in zijn. Hier heeft hij alvast zijn best gedaan en de favoriet van de zoon op de schouw gezet ...



Voor de zoon ? Voor de papa zeker !

;-)

Metpetergaathetbeter

Geert, je nam mij de woorden uit de mond, alvast veel plezier vandaag en in de toekomst met jullie beiden(voor wie de trein ook mocht zijn)!
Groeten Peter ;)

philippe_007

Hier heeft de sint geen trein gebracht, enkel Lego Technics voor de zoon...
De meisjes zijn al blij met een bankkaart   :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\ :-\  Kunnen ze gaan schoppen als ze willen, papa zal wel werken om de rekeningen aan te vullen (zo zal ik niet lang meer 4/5 kunnen werken  :( :( )

59erke

Hier ook enkel Lego, en dan nog geen treinen maar boten en ninja's
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

BC911

Citaat van: Snobby Crash op 06 december 2015, 09:02:51 AM
Voor de zoon ? Voor de papa zeker !

;-)

Deze is echt wel voor de zoon hoor. Op het baantje dat ik aan het maken ben kan deze trein weinig komen doen denk ik ... 😉. Ik had van vroeger nog een oude oranje TGV, maar dat was toch niet de trein die hij hier regelmatig voorbij zag rijden. Dus vandaar maar deze 2de hands aangeschaft en dat is dan zijn 1ste trein. (zo zei hij het zelf toch deze ochtend)
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

philippe_007

het begint bij een, maar waar gaat dat eindigen :-)

PietB

Sinterklaas heeft hier vorige week een iPad Air2 door de schoorsteen laten vallen.

Ik heb de zwarte uitvoering.
Dit jaar dus geen treinen of aanverwante artikelen.

grt Piet.

Metpetergaathetbeter

tuurlijk heb jij die zwarte van door die schoorsteen te vallen ! ;D ;)

Gerolf

Hier worden regelmatig pakjes gebracht. Gisteren nog een voorraadje gerief voor de elektriciteitswerken onder mijn baan  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

modelspoorder

Ik speel zelf wel voor sint as weekend in Houten
mitropamannetje

philippe_007