wis mij helemaal aub

Gestart door Rochevalien, 17 juni 2006, 22:27:59 PM

janjozef

#60
dat is goed hebben we ondertussen financiele ademruimte

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

FREMO e.V. - afd België

#61
Gewist op uitdrukkelijke aanvraag.
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

Steven86

#62
citaat:
Geplaatst door FREMO e.V. - afd Belgi?

Ik reageer hier op, omdat het mij werd gevraagd door de betrokkene ontwerper/ bouwer, die de Nederlandse taal niet spreekt nog schrijft.



'y a pas de lizzards, n'est-ce pas [;)]

Roderik

#63
In plaats van iedereen hier eens een (veelkleurige) veeg uit de pan te bezorgen en er zelfs met naam en toenaam nog een apart onderwerp over te starten. Kan je beter aan Tony vragen om het bewuste onderwerp ofwel af te sluiten ofwel te verwijderen omdat ze gebaseerd is op verkeerdelijke informatie.

Missen is menselijk en een eenvoudige rechtzetting zou veel professioneler overkomen dan de kleurboek waar we nu moeten op kijken.

Persoonlijke aanvallen kunnen hier echt niet. Dat is zelfs de eerste regel die wordt vermeld in de forum-regels.
Doe dat ik een e-mail. En kalmeer eerst voor je je op je toetsenbord gooit.

En wat dan echt nog het toppunt is, is van de persoon tot wie je je richt nog eens gaan belanchelijk te maken bij onze franstalige collega's.

Dus Tony, kan je de bewuste onderwerpen zowel op het Nederlandstalige als franstalige forum verwijderen? Dank U.
Always be modelling!

Steven86

#64
Of we kunnen het draadje hernoemen naar "nieuwe bom van fremo" [:D]

FREMO e.V. - afd België

#65
gewist
Onafhankelijk machinist (Stoom enkel + Compound).

Instructeur/Lesgever in Europa enkel.

tufken

#66
All?? weeral opgelost, ga nu samen een pint drinken.

't is het weer ervoor
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


Kedeng Kedeng

#67

Jurgen

#68
Dat je iets wil corrigeren tot daar aan toe. Maar het was de manier waarop het gebeurde.
Ik denk dat de mensen die ge?nteresseerd zijn in het model van de reeks 26 dit draadje toch op de voet volgen en elke nieuwe reactie lezen. Als je dus gewoon een kort bericht plaatst waarin je verteld dat deze foto's niet van Mehano zijn, maar van iemand anders, zullen die mensen dat ook wel lezen.

Dus in het vervolg, kleine, niet te schreeuwerige berichtjes en alles zal ook wel in orde komen.
Rochevalien was gewoon overenthousiast en dan kan zoiets al eens gebeuren. We zijn ten slotte toch ook maar mensen.

Mvg, Jurgen
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Jurgen

#69
Verwijder dan gewoon dit draadje meteen h?. Op deze manier snap ik er ook geen bal meer van hoor.

Ik vraag me trouwens af waarom men in een draadje van 4 jaar geleden nog dingen moet gaan wijzigen. Geen kat die dit nog zou gelezen hebben hoor. [:(!]
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Sicco

#70
Het enige verschil tussen een kindercreche en dit forum is dat kleuters ouder, wijzer, verstandiger en volwassen worden en dat dat hier blijkbaar in 4 jaar niet lukt.

Wat een enorme sneuheid en een nieuw treurig dieptepunt voor dit forum

doomslu

#71
citaat:
Geplaatst door Sicco

Het enige verschil tussen een kindercreche en dit forum is dat kleuters ouder, wijzer, verstandiger en volwassen worden en dat dat hier blijkbaar in 4 jaar niet lukt.

Wat een enorme sneuheid en een nieuw treurig dieptepunt voor dit forum

Ik ben het enigzins eens met jou Sicco, maar toch niet helemaal.
Je mag niet veralgemenen en iedereen over de zelfde kam scheren. Er zitten helaas enkele kleuters tussen, maar daar stoor ik me eigenlijk al lang niet meer aan. Het gros van de kerels zijn echter toffe kerels. [;)]

Het ontgaat me volledig waarom Fremo twee oude draadjes oprakelt.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Koen

#72
Aan allen.
Dit is dan misschien een dieptepunt volgens sommigen maar misschien moeten we toch eens in eigen boezem kijken en de zaken niet allemaal zo negatief bekijken.
Er gebeuren ook zoveel positieve dingen op dit forum [:p].
Als we met zijn allen eens trachten om vooral de positieve kant naar voren te brengen en de negatieve te laten voor wat ze zijn, krijgen we met zijn allen een beter gevoel over dit forum [:)].
Dit is tenslotte toch een forum waar we over onze geliefde hobby praten. Dat er meningsverschillen zijn, is normaal. Ieder heeft zijn kennis en achtergrond en zolang er met respect wordt gecommuniceerd, is er geen enkel probleem.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Sicco

#73
Ik zeg ook nergens dat iedereen zich als kleuters gedraagt. Feit is wel dat het hier om de haverklap ontspoort, er ontzettend snel gepikeerd gereageerd wordt of om de man gespeeld en het percentage topics dat werkelijk serieus over modelbouw gaat structureel erg laag is. Maar dat is mijn mening.

Feit is in elk geval dat deze topics (want het gaat er om twee) indertijd al te belachelijk voor woorden maken, ik heb nog nooit een mug zo snel een olifant zien worden. Echter, het na 4 jaar ineens weer oprakelen van deze ellende is van een treurigheid die ik voor mijn gevoel tot het grootste dieptepunt van dit forum reken.

Werkelijk te beschamend.

Koen

#74
@Sicco,

Dergelijke gevallen zijn inderdaad triestig [:(] maar dit neemt niet weg dat er naar mijn mening heel wat positieve dingen gebeuren die waardevol zijn.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren