Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Iedereen Beroemd

Gestart door vanmiegroet, 02 december 2015, 21:25:34 PM

mark7758

Het is in ieder geval handig om een dossier aan te leggen. (Zo van nu voor de bouw van de woningen GEEN klachten. Na de bouw wel klachten. Dan is het duidelijk dat het probleem NIET bij de STOOMTREIN ligt, maar bij die bewoners.)
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

OlivierV

Citaat van: Huugooke op 04 december 2015, 08:52:06 AM
Citaat van: Dirky op 04 december 2015, 07:44:30 AM
Janie, stop toch nekeer met die pessimistische kijk op ALLES. Je plaatst hier op 't forum NOOIT een positieve noot. Stop er a.u.b. mee of ik start op 't forum een petitie tegen jouw zwartgalligheid!
Er zijn onlangs genoeg gevallen gekend van bewoners die bijvoorbeeld iets hadden tegen een speeltuin, of dat incident met mensen die in een bepaald gebouw tegen kanker werden behandeld en te veel lawaai maakten!
Beetje hetzelfde verhaal met het skateparkje van Wetteren, skatepark verdwijnt voor uitbreiding sporthal, sporthal is in de andere richting uitgebreid en de ondergrond van het skatepark ligt er nog, toestellen zijn echter nergens meer te bespeuren en staan ergens in een gemeentelijk depot.

Zelfde verhaal bij het skatepark van Lochristi, gesloten door 1 kwade buur die een paar jaar aan een stuk heeft zitten neuten om het gesloten te krijgen.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

philippe_007

Eender wat er gedaan wordt dan zijn er altijd die klagen,
Is het koers in de straat, dan zagen ze dat ze niet met de auto weg kunnen, meestal zijn dat deze die de volledige  dag thuis opgesloten blijven, maar dan moeten ze toevallig weg.
Is het kermis dan is er teveel lawaai, door den cafe in de straat hebben we overlast,... De windmolens op enkele honderd meter storen, een volledige dag last van slagschaduw (hoe dat dit kan versta ik nog niet, maar zal aan mij liggen). De autostrade op 500m dat daar al 30 jaar ligt stoort, de treinen op het spoor maken teveel lawaai (mss rubber banden?) , het vliegveld is te dicht bij mijn huis.... Bij volle maan kan ik niet goed slapen, mijn buurman zijn duiven maken mijn ruiten vuil...
Er zullen altijd mensen klagen en zagen, probleem is dat die tegenwoordig veel te veel gelijk krijgen. 

janieburton

Citaat van: Dirky op 04 december 2015, 07:44:30 AM
Janie, stop toch nekeer met die pessimistische kijk op ALLES. Je plaatst hier op 't forum NOOIT een positieve noot. Stop er a.u.b. mee of ik start op 't forum een petitie tegen jouw zwartgalligheid!

Dirky,

Ik plaats wel degelijk positieve zaken, als ik het mooi vind dan laat ik mij appreciatie blijken maar ik denk niet dat ik echt zwartgallig ben maar in bepaalde zaken een realist ben omdat er meer dan eens een enkeling begint te klagen omdat die enkeling het storend vind en zo een hele wijk mee krijgt of dat hij lang genoeg zeurt of alle procedures gebruikt om iets te doen stoppen dat in zijn ogen storend is.

Zie de postings van Huugooke en OlivierV.

Citaat van: mark7758 op 04 december 2015, 09:10:50 AM
Het is in ieder geval handig om een dossier aan te leggen. (Zo van nu voor de bouw van de woningen GEEN klachten. Na de bouw wel klachten. Dan is het duidelijk dat het probleem NIET bij de STOOMTREIN ligt, maar bij die bewoners.)

Zal misschien helpen maar als men advocaat Cnudde onder de arm neemt zal men niet moeten afkomen met het argument dat het lijntje er eerst was, ze heeft toch ook de Sinksenfoor in Antwerpen weg gekregen alhoewel de foor er eerst was op de Waalse kaai en dan jaren later de "duure loft bewoners"
 

Chrisrail

#19
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

#20
Citaat van: Dirky op 04 december 2015, 07:44:30 AM
Janie, stop toch nekeer met die pessimistische kijk op ALLES. Je plaatst hier op 't forum NOOIT een positieve noot.
Helaas, niet uitzonderlijk, in De Pinte, was een vetsmelterij met nagenoeg geen woningen er rond, prijs bouwgrond daar bedroeg 1/4 van de prijs van elders daar in DP. Na een tiental jaar begon het spelletje de woningen zijn gebleven, de waarde is er veel meer gestegen  dan elders in DP. De vetsmelterij is ondertss mits een fin. bijdrage van het gemeentebestuur andere oorden gaan kunnen opzoeken.  :-\ ;)

oebr

Paar jaar geleden kwamen ze hier bellen met een petitie tegen de luchthaven. Heb die zeer verbaasde kwieten wandelen gestuurd zonder handtekening. Dat deed deugd  8)
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

Huugooke

Ach ja, we leven hier allemaal op elkanders lip zoals men zegt. Elke morsel grond wordt verkaveld en volgebouwd. Mensen leven als ratten on een kooi, en die beginnen ook naar elkaar te bijten als ze met  te veel zijn!

OlivierV

Citaat van: oebr op 04 december 2015, 17:22:20 PM
Paar jaar geleden kwamen ze hier bellen met een petitie tegen de luchthaven. Heb die zeer verbaasde kwieten wandelen gestuurd zonder handtekening. Dat deed deugd  8)
Typisch he, ze kopen grond bij de luchthaven omdat het daar goedkoop is en dan gaan ze neuten dat er lawaai is van de vliegtuigen, als ge daar gaat wonen, dan weet ge dat toch? :D
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

ik heb horen zeggen dat de bouwgrond aan die brouwerij waar de Duvel rijpt ook zo goedkoop is !  :-\ ;D ;)