TRAXX / HLE 28 wordt vervangen

Gestart door C.B., 24 november 2015, 09:15:10 AM

Metpetergaathetbeter

en geheimen zijn er om te houden hé ?

C.B.

Nightvision.



Ondertussen zijn er nog 3 nieuwe Traxxen aangekomen (D,B,F pakket)
Die van op de foto (D,B,NL,A pakket)
Groetjes.
Claudio.

yannickvw

Gohja, oude wijn in nieuwe vaten  :-X

Traxx en Class 66, het enigste dat ge nog bijna ziet rondrijden in half Europa... :(

hapkin


C.B.

Is nu verplicht.  ;)

Voorbeeldje : een ritje van Antwerpen Noord naar Aachen West:
Vertrekken met memor / tbl 1+ , dan vanaf Ekeren ETCS Level 1 tot in Berlaar , dan terug memor / tbl 1+ tot Montzen grens , tenslotte overgang naar PZB.

Groetjes.
Claudio.

hapkin

Ik wist niet dat B-log verplicht was om TBL1+ te hebben
Maar ETCS is zeker een vooruitgang voor de goederen  ;D

Wat zit er in het NL pakket...

C.B.

NL Pakket : Gewoon ATB en ETCS Level 1 en 2. (zit gewoon in de software op het ERMTS scherm.)

F pakket : KVB is een bak dat geplaatst is links op de stuurtafel. Data ingave gebeurt wel via het ERMTS scherm.
Groetjes.
Claudio.

yannickvw

Gaan de traxxen de 13'en stillaan vervangen?

loebaske


Toch al iets van beeld hoe die er uit gaan zien, iemand al meer ??
Bedankt voor de foto C.B.

ERVIN

Nog nergens niets opgedoken van foto's Eric , ik ben ook benieuwd hoor.  ;)

OlivierV

Citaat van: yannickvw op 23 december 2016, 05:08:37 AM
Gaan de traxxen de 13'en stillaan vervangen?
Is dat niet wat voorbarig? Ze zijn nog net geen 20 jaar oud en beschikken over TBL1+ en TBL2, alsook Memor (en ook KVB maar daar had ik tot nu toe niks over gehoord).
De minimumvereiste is/wordt overal TBL1+ om te mogen/kunnen rijden op het Belgische net als ik niet verkeerd ben.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

C.B.

T13 is nog steeds geen betrouwbaar machine. Er zijn de voorbije herfst veel in nood gevallen op de Athus Meuse lijn , door zowel adhesieproblemen , te zware lasten tijdens deze periode en vooral defecten.
ik kan best begrijpen dat ze er vanaf willen.
Alleen zijn de Traxxen 186 niet toegelaten in Luxemburg , dus op de Sibelit as kun je ze tot hiertoe niet gebruiken.

Momenteel staan er 4 TRAXXen van Railpool in Antwerpen. Standaard wit/grijs met blauwe band.

In de loop van volgende jaar komt de naamsverandering van Blog , en dit met de presentatie van de Railpool lok , die voorzien zal zijn van folie .... en dit alles in officiële kader en feestgeruis.....
Er zijn er maar trouwens enkele (managment) die het weten.

Groetjes.
Claudio.

loco

B-Log nog maar eens van Naam veranderen? De hoeveelste keer is dat. Eng idee wat het nu gaat worden? Of is dat nog een management-geheim. Ik ben benieuwd. Zo kunnen we de goederenwagens en locomotieven van nieuwe (aangepaste) kentekens voorzien. En zouden ze er ook een nieuw kleurtje aan toe voegen?

C.B.

Ik kan die naamsverandering enigzins wel begrijpen.
Ze willen van die B vanaf , die letter heeft blijkbaar nog steeds negatieve invloed op tal van Europese klanten ... (wordt nog steeds een vergelijking gemaakt met het oude nmbs B cargo.)
Groetjes.
Claudio.

C.B.

Citaat van: ERVIN op 23 december 2016, 07:16:51 AM
Nog nergens niets opgedoken van foto's Eric , ik ben ook benieuwd hoor.  ;)

Dit bedoel je Erwin?  ;)



Hoe ze verder gaan uitzien , is dus nog af te wachten ...
Groetjes.
Claudio.