LS models

Gestart door dafnl1, 21 november 2015, 16:19:41 PM

dafnl1

Hallo goedemiddag

Ik heb van LS models de serie 150 van de NMBS gekocht in wisselstroom uitvoering art nr 12523. Mooie lok, maar er zitten geen koppelingen aan ook niet in het zakje met toebehoorden. Is dit normaal bij LS models of heb ik gewoon pech ?

SuSke

Pech ! Normaal zitten er beugelkoppelingen bij.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Daar moet je niet om treuren,beugelkoppelingen worden toch weinig of niet meer gebruikt.
Als je van de stam rijtuigen/wagons de achterste koppeling van de laatste neemt kan je die toch gebruiken voor in de loc...
Anders kom je er hier maar een paar halen... ;D

;)

Olivier77

Beste Jan,

Daar je een 3 railer bent hier volgende tip:

Als je Märklin wagons er achter wil aanhangen gebruik dan best een Roco een-benige kortkoppeling (de laatste nieuwe).
Märklin wagons hebben een hogere plaatsing van de buffers en de koppeling en met LS loks komt dat met kortkoppelingen niet
goed. De koppelingen komen in bogen (bochten) niet onder de LS buffers door met ontsporingen van de wagons
als gevolg. De Roco kortkoppelingen zijn perfect te gebruiken met deze van Märklin en gaan onder de LS lokbuffers wel door.
Is ook te gebruiken voor Jouef en Mehano loks.
Mvg

Olivier 77
3rail, Krails, Ecos2, Koploper

NielsVV

Fleischmann koppelingen werken ook perfect samen met Marklin.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City


dafnl1

Bedankt allemaal. Maar waar het mij om gaat horen ze er bijgeleverd te zijn of niet ?, of levert LS models geen koppelingen bij hun lok,s?

Houdini


Citaat van: dafnl1 op 22 november 2015, 19:24:20 PM
Bedankt allemaal. Maar waar het mij om gaat horen ze er bijgeleverd te zijn of niet ?, of levert LS models geen koppelingen bij hun lok,s?

Citaat van: SuSke op 21 november 2015, 16:21:08 PM
Pech ! Normaal zitten er beugelkoppelingen bij.

Normaal zitten er altijd koppelingen bij, zoals SuSke al zei.

Jurgen

Stuur gewoon een mailtje naar je handelaar en die zal het wel oplossen.
Waarom toch altijd via een omweg?
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.