Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

MSM 153

Gestart door Metpetergaathetbeter, 19 november 2015, 16:27:16 PM

Metpetergaathetbeter

Wie A zegt moet B zeggen,niet, stilletjes aan mogen wij ons opmaken voor het volgend nr ?

Citaat van: doomslu op 21 oktober 2015, 21:43:01 PM
Op naar 153  ;D !
Kunde wachten tot dit weekend voor een preview en zo? Ik heb daar nog wat werk aan hé.  ::)
Toch nog eventjes !  ;D ;)   Hoewel ? ;)

SuSke

Mailtje met aankondiging is al aangekomen.
Preview ook al beschikbaar op de MSM-webstek  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

doomslu

Citaat van: SuSke op 24 november 2015, 22:31:57 PM
Mailtje met aankondiging is al aangekomen.
Preview ook al beschikbaar op de MSM-webstek  ;)
;D Die preview en alle info staat al sedert zondagmiddag op de website.
Ik wou weten hoe lang het duurt voor iemand het merkte.  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

BC911

Deze ochtend in de bus. 2 dagen vrijaf, dus dat komt mooi uit  :).
Groeten, Bert

Iedereen beleeft zijn hobby op zijn manier ...

loebaske

zat in de bus....nu is het uit de brievenbus....en laat me met rust...heb nood om alles eens te lezen...

Dikke proficiat aan de vrijwilligers om weer eens een ferm maandblad te maken...


Johnnytrein

Hier is het 153 ste voortreffelijke maandblad ook aangekomen.  :)
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Michael

MSM 153 lag ook in Swifterbant op de mat.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Marc Treintjes

Dag Modelspoor liefhebbers !!!

MSM 153 is hierook in huis gevallen, dikke proficiat aan de makers, veel lees plezier allen.


Gisteren nog bij VBV geweest, en nieuwe loc mee 6203 DC kon het niet laten liggen,
en die Roco 80 ook mee jammer dat Roco ons bedot heeft en deze uitleveren zonder wisselde witte en rode lichten.

Grt Marc. ;D

OlivierV

Citaat van: Marc Treintjes op 26 november 2015, 19:02:59 PM
Dag Modelspoor liefhebbers !!!

MSM 153 is hierook in huis gevallen, dikke proficiat aan de makers, veel lees plezier allen.


Gisteren nog bij VBV geweest, en nieuwe loc mee 6203 DC kon het niet laten liggen,
en die Roco 80 ook mee jammer dat Roco ons bedot heeft en deze uitleveren zonder wisselde witte en rode lichten.

Grt Marc. ;D
Zelf lichtjes in steken he, maar het had voor mij best wel gemogen ipv deze te kopen kan je dan beter naar een mooi 2dehandsexemplaar zoeken en daar verlichting in steken.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Marc Treintjes

Olivier,
ga ik doen, eens dat lijntje van jouw terug zoeken en deze winter eens fiksen !!

Grt .

Rangeerduivel


Durango

Ook in brabant in de bus
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

OlivierV

#13
Citaat van: Rangeerduivel op 26 november 2015, 21:16:27 PM
Citaat van: OlivierV op 26 november 2015, 19:18:49 PM
ipv deze te kopen kan je dan beter naar een mooi 2dehandsexemplaar zoeken en daar verlichting in steken.

En voor de prijs hoef je 't zeker niet te laten...
http://www.benl.ebay.be/itm/ROCO-43626-LOCOTRACTEUR-8001-FKR-SNCB-NMBS-DEPOT-DE-MERELBEKE-/351584372345?hash=item51dc0fc679:g:YYwAAOSwBLlVWKsA

http://www.benl.ebay.be/itm/ROCO-REF-52534-LOCOMOTIVE-8051-BAKOU-SNCB-EP-IV-HO-DC-NOUVEAUTE-2015-/291623838644?hash=item43e622a3b4:g:b1wAAOSwiwVWTdT2

;)
Die eerste is de nieuw uitgebrachte, vorige week stond er nog een op van die verkoper, van wie ik een tijdje geleden die esso ketelwagen van piko overnam, voor 90 met decoder in.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 27 november 2015, 20:45:02 PM
Die eerste is de nieuw uitgebrachte, vorige week stond er nog een op van die verkoper van wie ik een tijdje geleden die esso ketelwagen van piko overnam voor 90 met decoder in.

Ga je Peter nadoen...?
Die eerste is een 8001,dus een ouder nr,is tweedehands,
De tweede is een 8051,onlangs uitgebracht dacht ik,
maar een "Esso ketelwagen van Piko voor 90 met decoder er in", stemt toch tot nadenken,
meestal steekt men in ketelwagens geen decoder,de hobby is zo al duur genoeg!  ;D

;)