Modelspoor liefhebbers grensregio Noordoost Brabant - Antwerpen

Gestart door l_Aigle, 15 november 2015, 08:26:54 AM

l_Aigle

Beste Modelspoor liefhebbers,
woon je in de regio waar Noordoost- Brabant grenst aan de provincie Antwerpen dan moet je al gauw een verplaatsing maken van 20-30km maken om terecht te kunnen bij andere modelspoor liefhebbers die in club verband.

We willen onderzoeken of de interesse in deze regio groot genoeg is voor een nieuw initiatief tot "vereniging" om samen ideeën te delen over en rond onze hobby.

Graag uw reactie op laigle1845@gmail.com

Modelspoorhobby

Bedoel jij het Belgisch Brabant of het Nederlandse Noord Brabant.
Antwerpen en Noord Brabant grenst aan elkaar.
Onze vereniging zit bijvoorbeeld in West Brabant (Nederland)



Rangeerduivel

Citaat van: Modelspoorhobby op 15 november 2015, 12:17:46 PM
Bedoel jij het Belgisch Brabant of het Nederlandse Noord Brabant.
Antwerpen en Noord Brabant grenst aan elkaar.
Onze vereniging zit bijvoorbeeld in West Brabant (Nederland)

Goed gezien Alfons,
Weer een vraag die overbodig zou worden moest de topic-opener zijn profiel vervolledigen... :(

;)

loebaske

Stel me dikwijls die vraag waarom niet alles vermelden in een profiel??
Dacht dat de moderators gingen vermijden indien een profiel niet volledig ingevuld was men geen toegang zou krijgen op het forum??

SuSke

Een beetje aardrijkskunde kan toch wonderen doen  ;D

Het gaat hem om het Belgische Brabant en daar van de Noord-Oostelijke regio, die daar in de omgeving van Aarschot en Scherpenheuvel aan de provincie Antwerpen grenst (regio Herselt-Westerlo).

Het Nederlandse Noord-Brabant kan nooit met zijn Noord-Oostelijke regio's aan Antwerpen grenzen wan t ze zijn de Antwerpse Noorderburen.

Gelik is ook de betrokken regio een beetje duidelijker gemaakt  ;) 8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Rangeerduivel

Citaat van: SuSke op 15 november 2015, 13:39:35 PM
Een beetje aardrijkskunde kan toch wonderen doen  ;D

Niet iedereen heeft het geluk gehad lang naar school te kunnen gaan,
Dus,met volledig invullen van uw profiel zou men zulke misvattingen kunnen vermijden.......

;)

SuSke

Zijn er dan nog die de basisschool ook al niet meer uitdoen ??

Sorry hoor, maar het verschil tussen Noord en zuid is even evident als het verschil tussen links en rechts.
De kennis van de Belgische provincies en hun plekje in het land (al is het ongeveer) is toch niets te veel gevraagd.
Zoiets klasseer ik onder "algemene" kennis.

En of een ingevuld profiel veel soelaas zou gebracht hebben, betwijfel ik ten zeerste (wat niet belet dat kl dat ook zou appreciëren) als zelfs die beperkte aardrijkskundige kennis er niet is.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 15 november 2015, 13:56:24 PM
Niet iedereen heeft het geluk gehad lang naar school te kunnen gaan,
Niet alleen op scholen zijn kaarten voorradig, Rudy  ;D toch zou men eigenlijk enkel met een (nagenoeg) volledig profiel mogen toetreden(enkel dan kan men toetreden, nu zijn tal van sites waar je enkel je een bericht kan heen sturen mits een minimum aan ingevulde zaken; hier zou met dat ook kunen met de  inschrijvingsbrief), die anderen zou je wat fair play moeten/mogen vragen :-\
Trouwens begrijp ik helemaal niet waarom er zo'n geheimdoenerij moet zijn rond je leeftijd of woonplaats, bij de laatste kun je nog altijd mensen weigeren binnen te laten die zichzelf uitnodigen !) ;)

Jurgen

Volgens mij is die vraag een hele tijd geleden al eens gesteld geweest voor deze regio en toen is er weinig of geen reactie op gekomen.

Zelf heb ik ook geen interesse.

Trouwens, Leuven is nu toch niet zo ver hé, 20 à 30 km rijden duurt ongeveer een half uurtje. Als ik me niet vergis zijn daar zelfs 2 clubs.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

marc goovaerts

Is er bij de hier gebruikte software geen mogelijkheid om 'verplichte velden' toe te passen ? Op heel veel sites kan je niet verder zonder die in te vullen. En voor de bestaande leden kan op basis van de spreadsheet van leden eventueel een pm gestuurd worden om zich binnen x maanden in regel te stellen, of eruit...

Ik snap ook niet waarom leeftijd, voornaam, woonplaats... voor sommigen zo een probleem vormt, terwijl ze via Facebook en andere big brothers zonder problemen het gebruikte standje van vannacht de wereld insturen...

Havoc

Kunnen we dat gelul over profiel niet ergens anders heenbrengen want dit brengt de topicstarter geen bal verder. Er is nog altijd Google als je snel een kaart wil zien, je zit toch achter een pc.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Rangeerduivel

Als ze hun profiel helemaal invullen is dat gelul helemaal niet nodig Johan,
Maar ja,waarom gemakkelijk als het moeilijk ook gaat!

;)

Havoc

#12
Goed, de man woont in Melkouwen (laat ons aannemen, ik ken l'Aigle helemaal niet). Weet jij dan meer? Noord-Oost Brabant dat aan Antwerpen grenst zie ik direct voor me. Dat is zoals Suske zegt lagereschool kennis. Maar waar Melkouwen ligt moet ik met Google zoeken. Trouwens de dag dat je dat profiel moet invullen vul ik gewoon rommel in. Wat weet je dan?

En denk je nu echt dat we daarmee de man verderhelpen? Ik kan daar spijtig genoeg niet mee helpen want zelf zit ik in west-noord-west-Brabant dat aan Oost-Vlaanderen grenst.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

vyncky

Citaat van: l_Aigle op 15 november 2015, 08:26:54 AM
Beste Modelspoor liefhebbers,
woon je in de regio waar Noordoost- Brabant grenst aan de provincie Antwerpen dan moet je al gauw een verplaatsing maken van 20-30km maken om terecht te kunnen bij andere modelspoor liefhebbers die in club verband.

We willen onderzoeken of de interesse in deze regio groot genoeg is voor een nieuw initiatief tot "vereniging" om samen ideeën te delen over en rond onze hobby.

Graag uw reactie op laigle1845@gmail.com

Melkouwen Is blijkbaar te Berlaar. En dat is op 13 km van MSC de geit. (Lierse modelspoorwegen)

Hier kan je, volgens mij, gerust ideën (over modelspoor) ideeën uitwisselen. Niet waar Jelle (TrainspottingJr) ;)

Yannick

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Ben

Het blijft toch een beetje bijzonder forum alhier. Het begint goed maar al snel gaat het niet meer over de inhoud maar de vorm en een waardeoordeel over profielen, namen, enz.. Lekker belangrijk mannen. Misschien hebben te veel mensen te weinig te doen? ;D ;)

Gr, Ben (uit het Oosten van Noord-Brabant).