hoi iedereen

Gestart door firedog, 15 juni 2006, 23:10:11 PM

firedog

ik zal me even voorstellen, ben 23jaar en werk bij de NMBS als rangeerbestuurder in de antwerpse haven. zelf ben ik ook terug stillekes begonnen aan mijn hobby. heb ale 1diorama gemaakt waar de brandweer een hoofdrol speelt. en ga binnenkort aan een uitbreiding maken hier op waar ook een zpoorlijn zal komen.

greets brbenson

ERVIN

Hello firedog,is dat niet hetzelfde als "hot-dog"[:D]
In ieder geval welkom.
Rangeerbestuurder h?,met welke loc rij je,een 77er??

Gerolf

Welkom "firedog". Is er een mogelijkheid dat we eens een foto van je diorama hier zien [:p]?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

janjozef

Welkom Ben laat eens wat zien bij gelegenheid.

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

tufken

Hallo Firedog,
Welkom in de groep, en samen staan we sterk
" Met een lach en wat meer positief denken is het leven zoveel mooier "


firedog

ervin ik rij zowel met 77 als met 82 en 74. vroeger oo de 73 maar deze zijn buiten dienst gestelt in antwerpen

Tom

Welom op dit forum firedog.
Wordt dat dan niet wat eentonig met maar 3 locs kunnen rijden als je dat dan vergelijkt met de lijndiest?
Tom

firedog

langs de ene kant zit er geen verbetering in, maar langs de andere kant wel. vroeger mocht ik alleen op rechter over rijden en maar sinds een paar maanden mogen we oo knaar linker oever rijden via berchem. en daar komen volgende stations ook nog bij. van antwerpen noord naar herentals, lier, muizen en kiel/boom. het enige wat nog kan verandere zijn onze uren we doen nu 3keer 8.  de type's 98 zijn van die tractorreke die zowel op spoor als op de baan mogen rijden en gelukkig zal ik die ni direct moeten leren omdatje hier een rijbewijs C voor nodig heb.de type's 98 hebben ook al een bijnaam gekregen en dat is de playmobielekes.

Spoor en Staal

De reeks 76 (ex NS 2200) heeft toch ook dienst gedaan in de haven daar?
Ik weet dat ze altidj met zijn twee?n reden met de cabines aan de uiterste zijden i.v.m. het uizticht.

Wat waren de overige ervaringen, vonden jullie het goede locs of ondingen etc....

Jeroen

loebaske

Wees welkom Firedog
als je nu nog uw profielke aanmaakt
weten we al heeeeel veel van jou.