Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

station ternath

Gestart door dirkkerckhofs, 15 juni 2006, 23:08:18 PM

dirkkerckhofs

Hallo,

in de laatste MSM's zie je vaak het station van Ternat in model bij de presentatie van wagons en beladingen. Wie kan mij in contact brengen met de (model)bouwer van dit station. Ik woon nml in St-Martens-Bodegem, het volgende dorp. Ik denk er aan om binnen enkele jaren het station aldaar in model na te bouwen. Misschien kan die module dan aansluiten op de module van "Ternath".

Groeten,

Dirk

Gerolf

Stuur eens een mailtje aan MetaMedia, de uitgeverij van MSM. Die zullen je waarschijnlijk wel het (email-)adres van de bouwer doorgeven.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

guy holbrecht

Het stationnetje staat op de baan van 'het Spoor', de club uit Sint Niklaas. De bouwer is Luc Hofman, die al wel enkele bijdragen in MSM op zijn naam heeft staan.De club kan je best even vooraf contacteren om te bezoeken op dinsdag of op vrijdag. Op die dagen zijn er altijd wel wat leden aanwezig. Je neemt best contact op met Erwin Stuyvaert, de secretaris van de club e-mail: hetspoor@telenet.be
Groeten,
Guy

Anarchy

Ternat da's hier op 5km van bij mij! Staan er ook foto's in MSM50. Anders zal ik dat magazine eens halen.

Gerolf

citaat:
Geplaatst door Anarchy
Ternat da's hier op 5km van bij mij! Staan er ook foto's in MSM50. Anders zal ik dat magazine eens halen.
In de '50' niet. Ik kan niet zo gauw vinden in welke wel, maar dat zullen ze bij "het spoor" wel weten.
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Anarchy

Ok, is niet erg hoor! :-)
Ik heb geen abbo op MSM maar tzou wel kunnen dat ik mijn eerste exemplaar eens ga halen aangezien hij nu toch dik is [^]

dirkkerckhofs

citaat:
Geplaatst door guy holbrecht

Het stationnetje staat op de baan van 'het Spoor', de club uit Sint Niklaas. De bouwer is Luc Hofman, die al wel enkele bijdragen in MSM op zijn naam heeft staan.De club kan je best even vooraf contacteren om te bezoeken op dinsdag of op vrijdag. Op die dagen zijn er altijd wel wat leden aanwezig. Je neemt best contact op met Erwin Stuyvaert, de secretaris van de club e-mail: hetspoor@telenet.be
Groeten,
Guy


"Het Spoor" heeft inderdaad gereageerd en inderdaad, het station van Ternat staat inderdaad op ??n van hun vaste banen in St-Niklaas. Het E-mailadres van de club is wel hetspoor@skynet.be

Anarchy

Dag Dirk,

Neem mij niet kwalijk, maar ben jij toevallig diegene die in Ikea Ternat werkt?


loebaske

Zou maar rap eens MSM onder de loep nemen...
en als Dirk in de Ikea werkt [:)] dan is het
wel degelijk tijd dat we eens allemaal ons profiel
aanmaken, want ben vandaag te weten gekomen dat
er iemand hier bijna twee straten verder ook bezig
is men treinmodelbouw en ken die nog van haar of
pluimen, en hier dan maar kletsen en denken dat iedereen
mijlen ver woont.... om eens wat ide?n uit te wisselen.
Dus allemaal DOEN [:)] profielke aanmaken [;)][;)]

dirkkerckhofs

citaat:
Geplaatst door Anarchy

Dag Dirk,

Neem mij niet kwalijk, maar ben jij toevallig diegene die in Ikea Ternat werkt?




[:D] inderdaad ...