Roco 80

Gestart door WR Blue, 10 november 2015, 14:55:45 PM

bollen neus

Daarvoor is een locomotief voor gemaakt hé om te rijden. Heeft echt geen meerwaarde als de ruitenwissers heen en weer gaan hoor.
Den Eric.

loebaske

 Topic Roco reeks 80: Inbouwen verlichting, daar vind je o.a. handleiding van Evan

WR Blue

Not sure what to do, think I'm going to cancel the order and buy a normal Roco DC one 52534 and fit a DCC chip to it. Is there space for a speaker inside a new 80 class model. Other option is a ESU one but is it really worth 359euro?

Niet zeker wat te doen, denk dat ik de bestelling te annuleren en koop een normale Roco DC een 52.534 en past een DCC chip aan. Is er ruimte voor een luidspreker in een nieuwe 80 class model. Andere optie is een ESU één maar is het echt de moeite waard € 359?

bellejt


Peter

Citeerof een piko

Piko heeft geen 80
Met vriendelijke groeten
Peter

bellejt

was weer ff mis met die verdomde reeks 82 :)

Rangeerduivel

Citaat van: WR Blue op 11 november 2015, 12:39:17 PM
Andere optie is een ESU één maar is het echt de moeite waard € 359?

Ik vind van wel,anderen zullen hier wel een andere opinie over hebben...
Hou er rekening mee dat ze voorlopig (nog) niet verkrijgbaar zijn,(waren voorzien voor eind dit jaar....?)
Men is druk bezig de perfectie te perfectioneren! ;D  ;D
;)

loebaske

Voor mezelf was een ESU model de moeite waard om te hebben, deze loc doet uitsluiten rangeer werk en dan komen alle geluiden tot hun recht, natuurlijk ieder zijn keuze...

Peter

Heb zelf geen ESU, maar een Roco (als V60 van de DB) met ingebouwde Faulhaber. (al een paar jaar)

Moest ik nu nog een kopen zou ik voor de ESU kiezen. Reken zelf maar dat met de aankoop van een Roco, een decoder, een Faulhaber en digitale koppelingen je al aardig in de buurt van de prijs van de ESU komt, en dan spreken we nog niet over het geluid.
Met vriendelijke groeten
Peter

loebaske


WR Blue

Decision made Roco order cancelled and I'm going for an ESU one instead. This will keep my Piko 73 company.

Beslissing Roco bestelling geannuleerd en ik ga voor een ESU één plaats. Dit wordt mijn Piko 73 gezelschap te houden.

Rangeerduivel

Congratulations Neil,
enjoy the club!  ;D


;)

Marc Treintjes

Heb ook zo'n Roco 80 besteld, deze is nu beschikbaar bij VBV, kan die nu toch niet laten staan door fout van Roco, of zouden deze eventueel tussenkomen in hun gemaakte fout???
Ergens één extra commerciële compensaties!!!   Zoals bij de Fyra. (hihihih)

deze maal kreeg ik terug van VBV.







Beste,

De lok werd door Roco zonder verlichting geleverd.


Met vriendelijke groeten,



Kristof
Van Biervliet info team

PS : vergeet u niet in te schrijven via onze website voor de nieuwsbrief,
we zullen nu regelmatig informatie verzenden via e-mail.

Miniatuurtreinen - Trains miniatures
Ingelmunster
www.vanbiervliet.com


Metpetergaathetbeter

volgens mij loop jij rond met shirt reclame van VBV ! ;D ;) (gezien je je gehele mail erop hebt gezet )

Marc Treintjes

Why not!!

Leuke sponsor trouwens.