Nieuws:

Nu in MSM 244 TEST: B-MODELS NMBS reeks 51

Hoofdmenu

Gij hebt het lef ni

Gestart door Houdini, 04 november 2015, 07:16:57 AM

Houdini


Rangeerduivel

Ja,stoer doen kunnen ze wel,
maar je hebt er zo 4 nodig om 1 zatterik de baas te kunnen,en 't is dan nog op 't randje af! ;D
In werkende mensen boetes doen betalen zijn ze sterker...

;)

rgp

Rudy,

Dat is dan ook mss een bewijs hoe ongemanierd ?, ongedisciplineerd ?, onwetend ?, arrogant? sommige werkende mensen wel zijn.

Roland

Stieven76

Ik denk ook wel dat wanneer er geen camera's bij zijn het wel iets sneller zal afgehandeld zijn...  ;D ;D

Chrisrail

#4
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Rangeerduivel

Citaat van: rgp op 04 november 2015, 14:22:59 PM
Rudy,

Dat is dan ook mss een bewijs hoe ongemanierd ?, ongedisciplineerd ?, onwetend ?, arrogant? sommige werkende mensen wel zijn.

Roland

De tijd dat op elke hoek van de straat een paar flikken stonden te wachten tot er een vrachtwagen voorbijkwam is gelukkig voorbij,
Ik heb die tijd echter wel meegemaakt,maar nu hebben ze meestal andere dingen te doen
en dikwijls meegemaakt dat diezelfde arrogante,ongemanierde,ongedisciplineerde maar naar hun eigen mening alwetende flikken dan genoegen namen met wat drinkgeld,met als dreigende ruggesteun een veel hogere boete opgelegd door vadertje staat.
Dan verlies je al gauw je respect voor die kerels hoor...

;)

gardevil

Sorry, maar voel me hier toch aangesproken hoor.

1) Die man staat op een parkeerplaats voor personen met een handicap
2) Zit stomdronken in zijn auto
3) Is daar niet gaan zitten omdat hij thuis dronk maar omdat hij zat ermee rond heeft gereden
4) Is zo arrogant als de pest
5) Vindt het blijkbaar nodig om de flikken te beledigen en uit te maken.

Tis natuurlijk makkelijk om af te geven op "de flikken" niemand ziet ze graag komen, maar zo'n stuk ongeluk zal je zoon of dochter maar overhoop rijden. Wie roept er dan op "de flikken".

Ik durf zelfs te stellen dat "die flikken" heel veel geduld hebben gehad met dien "braven burger"
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Rangeerduivel

Citaat van: gardevil op 04 november 2015, 15:38:11 PM
Sorry, maar voel me hier toch aangesproken hoor.

Niets persoonlijks achter zoeken hé Frank,
Ik spreek enkel over de eigen ervaringen die ik persoonlijk heb meegemaakt,
Dat ze dergelijke creaturen er tussen uit halen is maar gerechtvaardigd,maar ik doel op de sommigen die misbruik maak(t)en van hun machtspositie,en die zijn er jammer genoeg ook!

;)

Dirky

Ach Rudy, ik ben een 5-tal jaar lang door een vrachtwagenchauffeur gestalkt geweest (met veel schade aan onze auto's) >>> zijn alle vrachtwagenchauffeurs slecht?  ;)

gardevil

Rudy,

had het niet persoonlijk op jou, alleen op die veralgemeningen die altijd de kop opsteken wanneer een bepaalde groep in de schijnwerper komt, of het nu truckers, politiemensen of pastoors zijn (om er maar enkele te noemen).
Uiteraard zit onder alle koren kaf, maar mijn ervaring is dat diegenen die het hardste roepen dat ze wel zonder de politie kunnen, als eerste in de rij staan wanneer ze diezelfde politie nodig hebben, zelfs zo'n zat scheel als op het filmpje.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Rangeerduivel

Heb ik ergens gezegd of geschreven dat alle flikken slecht zijn?Ik beweer wel dat het niet allemaal goeie zijn.
Ik kaart hier enkel feiten aan die ik ooit meegemaakt heb,moet ik die dan ontkennen als die echt gebeurd zijn?
Ben ik niet van plan!

En op je vraag Dirk,of alle vrachtwagenchauffeurs slecht zijn...nee,maar ze hebben wel geen al te goede reputaie,
hun toegekend door
1)De mensen die dat beroep niet kennen ,maar denken dat ze dat wel doen,
2)De vele cowboys die er inderdaad tussen zitten
Dus hetzelfde doet hem hier voor als bij de politie nl de goeien moeten het met de slechten bekopen!

;)
Ondertussen bevestigd de reactie van Frank hier wel mijn stelling...
Enkel de benaming 'truckers' doet mij iets te cowboy-achtig aan! ;D

rgp

Rudy,

Over die vrachtwagenchauffeurs.  Er zitten idd wel wat cowboy's tussen en idd daar moeten de goede, zoals in elke tak voor opdraaien.

wat ik mis is, dat jullie beroepsorganisatie, niets onderneemt, niets communiceert en geeft aldus de indruk dat ze die cowboy's verdedigt.

Als de mazout teveel opslaat dan legt men het land plat, waarom doen jullie dat dan niet om veiligere werkomstandigheden.  Door dat niet te doen, wordt men in bepaalde mate medeplichtig. (en dat geldt hier ook voor alle bedrijfstakken !!)

Roland

Chrisrail

#12
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Havoc

Citaat van: rgp op 04 november 2015, 21:17:59 PMwat ik mis is, dat jullie beroepsorganisatie, niets onderneemt, niets communiceert en geeft aldus de indruk dat ze die cowboy's verdedigt.

Allé, ik kom eens overeen met Roland, gebeurt ook niet elke dag. Maar de beroepsorganisaties en de vakbonden zouden inderdaad eens meer achter de "goede" leden moeten staan en de "slechte" publiek aan de schandpaal nagelen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.