Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

nieuwe kans voor het MSM-forumbaan-project ?

Gestart door Havoc, 29 oktober 2015, 21:35:33 PM

Johnnytrein

He jongens dat is raar ik merk dat dit draadje 2 tittels heeft, de ene keer zie ik bovenaan een post nog dood en begraven staan terwijl de volgende post staat er nieuwe kans voor het MSM-forumbaan-project ? Ik heb geen idee hoe dit komt maar de 2 namen lopen gewoon door elkaar.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

#91
Johnny,

normaal zou de 2de titel blijven gebruikt worden, maar Olivier citeerde een posting van voor de verandering en dat is de reden waarvoor die Dood en begraven terugkwam, als jij net als ik (en anderen  niks meer citeren van Dood en Begraven)iets post dan zou bovenaan de juiste en laatste, veranderde titel moeten prijken :) ;)

Martin Welberg

Titel is toch niet belangrijk, hop zet er wat schouders onder en maak het zo dat je er weer mee op pad kunt. Concept is gewoon leuk !!

Gerolf

Citaat van: milocomarty op 17 juli 2017, 11:09:49 AM
Titel is toch niet belangrijk, hop zet er wat schouders onder en maak het zo dat je er weer mee op pad kunt. Concept is gewoon leuk !!

+1 !!
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Edsko Hekman


sdz1976

www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Ronald


basmans

Goedemiddag samen .
Na even wat overleg bied ik mij bij deze aan om het voortouw te nemen en de forumbaan weer actief te laten worden .
En dan onder her Rotterdamse credo : Niet lullen maar poetsen .
Of op zijn Brabants : Garen op de klos .
Goed we gaan dus beginnen met een inventarisatie :
1 Wie hebben er al bakken en willen daar gezellig een aantal keren per jaar gezamenlijk bouwen en/of naar een tentoonstelling .
2 Wie zouden het leuk vinden om met een bak aan te sluiten bij de forumbaan !
Dit zijn in eerste instantie de eerste twee vragen waar ik antwoord op hoop te krijgen en van daar uit kunnen we verdere plannen maken en kijken wat we gaan doen en het belangrijkste hoe we het gaan doen
Ik zou zeggen reageren !!!
Dit kan in dit draadje maar ook met een P.B
Kom maar op met die bestaande bakken

Groet Bas{mans)

Edsko Hekman


Ronald

Bas, misschien even een nieuwe topic aanmaken in "forumbaan" en die bv "oproep modules forumbaan' of zoiets noemen. Dan ben je wat gerichter bezig en krijg je betere respons denk ik.

sdz1976

Sluit me daar helemaal bij aan, haalde het eerder ook al aan van een nieuw draadje te starten waar de discipline gevraagd word van enkel de eigenaars van een bak zich te roeren en dit enkel om zich aan te melden met hun bak.
Zo weet je hoeveel bakken er zijn en waar ongeveer etc..

Bij ons staan er al een dikke tien en is er ook ruimte voor een eventuele bijeenkomst in België.

Duidelijke afspraken kunnen echter maar gemaakt worden vind ik als de verantwoordelijken voor België met die van bnls hebben samengezeten, anders word het een kippenhok en pas ook ik meteen.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Havoc

Zullen we dit draadje maar weer de oorspronkelijke naam geven? Na een korte opfglakkering schijnt het weer helemaal stilgevallen.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

loebaske


Sam ik steun je helemaal, anders wordt het een kiekenkot, terwijl er al eerder normen waren afgesproken en waar
er al eerder mooie resultaten verwezenlijkt zijn.
Enkel die twee sporen waren er nog geen resultaten, heb wel daarvan al twee units van...

doomslu

Citaat van: Havoc op 26 september 2017, 20:10:56 PM
Zullen we dit draadje maar weer de oorspronkelijke naam geven? Na een korte opfglakkering schijnt het weer helemaal stilgevallen.
Mea culpa. Nog geen tijd gehad om met Samuel en co af te spreken. Is voor binnenkort.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Edsko Hekman

Volgens mij is er op de achtergrond een en ander gaande en wilden ze de tijd nemen om het goed te doen. Ik denk dat dat de reden is van het stilvallen van dit draadje. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed komt. :)