Ruilbeurs zwitserse treinclub zaal heirbrug Lokeren 1 november

Gestart door OlivierV, 29 oktober 2015, 19:48:40 PM

OlivierV

Wie gaat er? :)

Het is een ruilbeurs georganiseerd door de zwitserde treinclub. Enkel ruilbeurs, geen modelbanen die ten toon staan.

Ik ga normaal, wel het is op een wip van mijn deur en heb nog wat prularia nodig van een handelaar die daar normaal wel altijd staat.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

bollen neus

Kan zijn dat ik er eens binnenwip, tis al een tijdje geleden dat ik die mannen nog eens gezien heb, altijd wel wat te vertellen tussen de koffie en de melk.
Den Eric.

dani

"RUIL"-beurs of wordt er ook gewoon verkocht ?  (geruild voor cash geld, dus).. ?
Wie weet...   Zwitsers materieel zegt me wel wat :-)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Citaat van: dani op 31 oktober 2015, 11:13:49 AM
"RUIL"-beurs of wordt er ook gewoon verkocht ?  (geruild voor cash geld, dus).. ?
Wie weet...   Zwitsers materieel zegt me wel wat :-)
heb jij daar nooit geweest ? Kijk daar verschiet ik nu ne keer van !  ;D ;) Nee,dani, ik denk niet meer Zwitsers, een beurs als alle andere maar er staat wel een winkel uit het Limburgse (toch al die keren ik er ging)
Groeten Peter ;)

Rangeerduivel

Naar het schijnt noemt het "ruil"beurs omdat vadertje staat anders ook meespeelt/verdient.
Ik denk niet dat de handelaren,en dat zijn ze zo goed als allemaal,open staan voor ruilhandel.
Bovendien is het enkel de organiserende club die Zwitsers getint is,
het materiaal dat daar "geruild"  wordt verschilt niet van het andere dat "verkocht" wordt op andere beurzen!

;)

reeves