Zijsprongen en ander geneuzel

Gestart door Martin Welberg, 28 oktober 2015, 01:13:03 AM

Martin Welberg

Behalve het werken aan de groenvoorziening en US of A spul zijn er af en toe ook wat andere projecten, orders en opdrachten. Dacht bij mezelf laten we daar maar eens een topic aan wagen, ook om alles op een plek te hebben. Naast wat meubelgefreubel wordt er op dit moment gewerkt aan een viertaltal modelspoor projecten. Een ervan is i.s.m. Bentink Modelspoor in Apeldoorn een winterbaan voor de Intratuin in Barneveld..de meeste gebruikte materialen kome rechtstreeks bij Marcel uit het magazijn..









Gestart is het project op 30 september, morgenavond wordt deze opgehaald en naar Barneveld vervoerd waar de laatste bouwstappen zaterdag in de Intratuin worden afgerond. Afmetingen 3,2 x 2,4 meter. Bouwtijd ongeveer 120 uur..

Metpetergaathetbeter

goed(door-) en fraai gewerkt !   ;)

sdz1976


Knap snel gewerkt Martin!! 8) 8)

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1


Dirky

1. Mooi... maar dat zijn we al gewoon wanneer je iets toont Marty
2. leuk te lezen dat modelspoor op deze manier onder de aandacht komt... (waar is de tijd dat toch wel regelmatig treintjes te zien waren in de ene of de andere winkel)
3. bijna ongelofelijk wat je kan bereiken op 120u...  ;)

Martin Welberg

Weer eens een tussendoortje in de vorm van een project wat al wat tijd gevreten heeft, zijn nu op het boeiende punt van de aankleding.
Wat geklooi met een RTS en daarna de boel maar eens afmaken met veeleer struikjes en ander wild groen..




















loebaske

Een mooi staaltje wat je met Martin zijn produkten kunt verwezelijken...

Peter

Martin,
Dat wordt weer een fantastisch stuk landschap. Blijf dit altijd weer volgen.
Die RST is dat soms die kleinveewagen?
Met vriendelijke groeten
Peter


evan

Hey Eric (Loebaske),

Laat gerust oiok ns zien wat je er allemaal mee kan ;)

Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

loebaske

#10
Is niet aan me om te bewijzen wat ik er mee kan doen, dat doet de grootmeester, het wel aan de man brengen....en voor iedereen toegankelijk te maken  ;)

Martin Welberg

Zat eens wat te kloten met mijn struiken, korter afknippen, losse enkele twijgen gebruiken..









Nog maar eens wat platen dan..klant wil C-gleis, had veel van dat..dus maar een poging gedaan het in te bedden..ondertussen vordert het groen gestaag.


















bollen neus

Goe "gekloot" zeg ik dan. Tof. 8)
Den Eric

loebaske

Is toch ferm gelukt ?

Bij demo knip ik deze ook wel eens korter, klip die dan tussen wasspeld (in Belgiƫ een speld om de was op te hangen)
wat lijm erop en effe laten drogen, heb je een basis om te planten...

Martin Welberg

Maar weer eens wat prutsen met statisch gras en andere producten..