Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 152

Gestart door Metpetergaathetbeter, 21 oktober 2015, 18:29:39 PM

loebaske

ziezo is aangekomen, je ruikt de inkt nog...

philippe_007

Hier ook goed toegekomen.
het ziet er weer een tof boekje uit.

Martin Welberg

Citaat van: loebaske op 29 oktober 2015, 12:00:24 PM
ziezo is aangekomen, je ruikt de inkt nog...

Hopelijk geeft die niet af  ;) :P

Rangeerduivel

#33
Zat net in de bus...hij reed zeer traag! :):)

;)

Gerolf

Ik heb hem ook, en er zitten weer erg mooie artikels tussen  :P  8)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

gardevil

Vanmiddag in de bus gevallen !
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Metpetergaathetbeter

ik ook

en bij deze zou ik van de gelegenheid gebruik willen maken Evan, Patrick en degenen die ik mocht vergeten zijn te feliciteren met de prachtige baan met bovendien prachtige achtergrond, nog niet echt gezien maar toch binnenkort eens gaan kijken !  :-\ :) ;)

Chrisrail

#37
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 29 oktober 2015, 16:02:09 PM
ik ook
ontvangen !

Chris bloemen en pralines mogen aan de deur geleverd worden !  ;)

Durango

Hier is ie ook gearriveerd. Even snel doorgebladerd en in de baan van Trainworld herken je de handtekening qua landschap van Evan en Patrick.
Ziet er op de foto' s erg mooi uit.
Ook de andere artikelen beloven wat.
Narrow Gauger pur sang HoN3, HO, On30
Grtz,
Leon
Team Mitropa ( www.teammitropa.nl )

loebaske

Enkel dat er niet bij vermeld staat in het artikel van Trainworld dat bijna alle gebouwen vakkundig zijn gelaserd bij C-Traccs en voorzien van reliëf, wel in opdracht van dyniMO  ;) ;)

evan

Bedankt voor de complimenten jongens ;)  Ik hoop dat hij hier morgen ook in de bus valt.  En ik bedoel niet dat Peter hier in de bus moet vallen ;D
Beter een lelijke trein in een mooi landschap dan een mooie trein in een lelijk landschap.

doomslu

Citaat van: evan op 29 oktober 2015, 20:31:09 PM
Bedankt voor de complimenten jongens ;)  Ik hoop dat hij hier morgen ook in de bus valt.  En ik bedoel niet dat Peter hier in de bus moet vallen ;D
God bespaar je daar van!  8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Dirky

Citaat van: loebaske op 29 oktober 2015, 20:25:56 PM
Enkel dat er niet bij vermeld staat in het artikel van Trainworld dat bijna alle gebouwen vakkundig zijn gelaserd bij C-Traccs en voorzien van reliëf, wel in opdracht van dyniMO  ;) ;)

Mis Eric! Een heel groot deel van deze gebouwen (het grootste deel zelfs) werd helaas niet bij Paul gelaserd omdat zijn machine al verkocht was...
Wat niet wegneemt dat ik graag z.s.m. weer bij Paul terecht wil kunnen...

Voor mij was het een eer om voor die baan gebouwen te mogen ontwikkelen (en deels te bouwen)! Bedankt Patrick en Evan!

Metpetergaathetbeter

Citaat van: doomslu op 29 oktober 2015, 20:41:38 PM
Citaat van: evan op 29 oktober 2015, 20:31:09 PM
Bedankt voor de complimenten jongens ;)  Ik hoop dat hij hier morgen ook in de bus valt.  En ik bedoel niet dat Peter hier in de bus moet vallen ;D
God bespaar je daar van!  8)
anders ook wel ne toffe gij ! ;D ;)