Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

Watertorens

Gestart door argilla, 15 oktober 2015, 08:22:04 AM

argilla

Voor diegene onder ons die, het Duits spoorweg voorbeeld bouwen en volgen , is er vandaag in DM nml DMcult op blz 20 , negen voorbeelden van watertorens naar Duits model. De fotografe  Hilla Becher  ( 1934- 2015) legde ook een  een Duitse mijnschacht vast op de gevoelige plaat. Zij overleed op de leeftijd van 81 jaar.


Misschien heeft U er wat aan .
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Pol

Wat is DM nml DMcult? Ik ben namelijk echt wel geïnteresseerd, maar blijkbaar onvoldoende mee in het betreffende jargon!  :(
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...

Herwig

zou kunnen   De Morgen    &  De Morgen Cultuur   (  zegt een abonnee op de    "GvA"  )

Maar kàn ook iets totaal ànders wezen ... .

Cozzy

Hallo Pol,

Als de watertorens van deze dame jou interesseren, kan je o.a. hier eea terug vinden.

Veel plezier!

Groeten,
Tom
Modelspoorgroeten! 
Ailleurs-Niverance  |  Modelspoorblog

argilla

Citaat van: Pol op 15 oktober 2015, 18:11:43 PM
Wat is DM nml DMcult? Ik ben namelijk echt wel geïnteresseerd, maar blijkbaar onvoldoende mee in het betreffende jargon!  :(






geen probleem...de krant De Morgen. Daar staan zo nu en dan van die repors in waarvan je zegt ...zou wel eens kunnen dat enz..enz..
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

argilla

https://www.fototv.de/blog/hilla-becher-gestorben deze is het idd

Een goed naslag werk voor diegene naar Duits model en ook eigenlijk heel Europa .
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

Pol

Citaat van: Herwig op 15 oktober 2015, 19:34:58 PM
zou kunnen   De Morgen    &  De Morgen Cultuur   (  zegt een abonnee op de    "GvA"  )

Maar kàn ook iets totaal ànders wezen ... .

Nu was ik even in de rayon van Duitstalige tijdschriften aan het zoeken omwille van die "Duitse watertorens" ... en zo ... werd ik even helemaal op het verkeerde spoor gezet.

Bovenstaande links zijn inderdaad erg interessant! Merci mannen; het een en ander staat al bij m'n bladwijzers!

Groeten,

Pol
H0, tijdperk II, Deutsche Reichsbahn: diorama in aanbouw ...