Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Spoor 1 ontmoetingsdag in Sint-Niklaas

Gestart door loco, 13 oktober 2015, 11:25:12 AM

bollen neus

Juist terug van dit evenement. Veel grote modellen dus te zien ook van particuliere mensen die hun materiaal even kwamen uittesten. Het valt me wel op dat "grotere" schalen meestal ook "grotere" mensen in omvang hebben, moet evenredig zijn denk ik dan?
Veel bekende gezien ook zeer "beruchte" tegen gekomen maar dat moet kunnen op een regenachtige zaterdag morgen.
Ook enorm veel info kunnen opsteken over besturingen en allerlei mogelijkheden op deze schaal. Dan ook nog live steam modellen zien rijden echt knappe modellen.
Diegene die willen gaan zeker doen de rest heeft wat gemist maar das altijd zo.
Dank aan de mensen van deze club voor de toffe uurtjes.
Den Eric.

(ps enne mannekes tis GRATIS hé)

philippe_007

In de late namiddag ook eens langs gegaan....
Het was er een toffe drukte.

id de life steam locs waren de moeite. Tof hoe ze dit in een schaal 1 allemaal gemaakt krijgen.

centauri167

Foto's zijn altijd leuk ...  kunnen we meegenieten.  Had graag gegaan, spijtig genoeg andere verplichtingen  :'(

philippe_007

Sorry, ik had mijn fototoestel bij, maar heb geen enkele foto gemaakt... Maar ik zal enkele clubleden vragen wat foto's te posten.

1op32

Bedankt aan alle bezoekers !
in naam van msc HET SPOOR vzw
Geert
Schaal 1/32 omdat ze de mooiste is

Kees-Jan

Goed om te horen dat het een geslaagde dag was.

Door de enorme drukte in mijn bedrijf kon ik gewoonweg niet langs komen.

Momenteel zijn we met een aantal grote projecten bezig in oa Duitsland waar we komplete spoor 1 banen aan het bouwen zijn. Daarnaast de productie van de MaK 1206, G2000, O&K, laserproducten, resin producten, DR reko wagens en V100 Ost........

Sorry voor de afwezigheid.

Volgende keer beter.

loco

De afwezigen hebben deze keer zeker ongelijk gehad. Het was een aangename en gezellige ontmoetingsdag. Jammer van de afwezigen. Een puike prestatie van de club die zorgde voor het onthaal met de nodige spijs en drank. Ook een pluim op de hoed van de leden die hun steentje hebben bijgedragen voor het welslagen van deze dag. Een dikke merci.
Soms overheerste het stoom- en dieselgeluid. Maar daarvoor waren we ook gekomen. Gelukkig kon men zich ongestoord terugtrekken in de gezellige barruimte en genieten van een pintje en een babbel.
Volgend jaar zetten we een stapje terug en organiseren we waarschijnlijk twee gewone rijdagen. De eerste zou dan doorgaan in het voorjaar bij Pierre Van Vossel, één van de pioniers in schaal 1 in België met een grote Spoor 1-baan. De tweede zal naar alle waarschijnlijkheid plaats vinden in Aalst waar we ook vorig jaar te gast waren. De klemtoon ligt op beide dagen op het rijden. In 2017 hopen we uit te pakken met iets groots, tenminste als we een zaal die we op het oog hebben (gratis) ter beschikking krijgen. Op die manier kunnen we het voor iedereen goedkoop en aantrekkelijk houden.
Als ik even tijd heb zet ik hier enkele foto's, tenzij iemand anders eveneens mooie foto's heeft gemaakt en ze hier plaatst.

Ernst Jorissen

Hallo Allemaal.

Ook mij is het goed bevallen.
Het was zeer leuk om weer een groot aantal spoor 1 vrienden te hebben gesproken.
En dat is zeker voor een herhaling.
Dus als er een datum bekend is hoor ik dit wel.
Een dank voor de Gastvrijheid op de club daar.
Ik hoor het wel.

Met vriendelijke groet Ernst.
Ernst Jorissen
Spoor 1 MBSNederland

philippe_007


philippe_007


sdz1976

Mooie foto,s van die dag.
Was er ook bij, en heel wat kunnen babbelen met een paar gelijkgezinden.
Ook weer heel wat met mijn ogen meegenomen.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Rangeerduivel


philippe_007

Het zijn sterke ijzeren tafels, ze kunnen tegen een stootje  ;)

sdz1976

Was ook 1 en al concentratie  :D

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1