Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

RAMMA te Sedan

Gestart door Martin Welberg, 09 oktober 2015, 09:29:11 AM

Kautenbach

mooie baan Peter, leuk te horen dat je ook Frans gaat bouwen ;D ;D ;D heb je nog meer foto's (van die Franse baan?)

D_Loc

Citaat van: Kautenbach op 11 oktober 2015, 09:12:23 AM
mooie baan Peter, leuk te horen dat je ook Frans gaat bouwen ;D ;D ;D heb je nog meer foto's (van die Franse baan?)
Hoi Wim,
Je moet even op de Flickr link klikken in zijn handtekening, dan vind je nog een paar niet van echt te onderscheiden foto's van die baan.
Filmpjes - Foto's ***(Model)spoor is FuN!!!***
Dirk

SuSke

Ben de foto's aan het opladen nu. Heb er wel een paar van die baan.
Ze zijn te vinden op mijn fotoemmer-blad:
http://s164.photobucket.com/user/suske_1959/library/Tentoonstellingen/RAMMA%202015?sort=3&page=1
zo ergens van foto 193 tot foto 216




Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

sdz1976

Prachtige struikjes op je flikr acount Peter, daar wil ik wel eens een bouwbeschrijving van lezen.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Kautenbach

#19
ah, bekende baan, erg fraai zeg (alleen zonde dat er geen achtergrond bij zit) heeeeel Ontraxs waardig zou ik zeggen ;D ;D

Is het een clubbaan?

zo, ff bijwerken, Frans, prachtige foto's  sfeervolle tentoonstelling, en niet alleen die ene foto op je pagina 12 van je account ;D ;)

Daar missen we wel wat zeg, wat een kwaliteit

doomslu

Het ontbreken van een achtergrond is inderdaad een gemis van deze overigens heel knappe baan.

Het is het werk van één man. Een reportage stond in Loco Revue 814 van mei 2015.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

sdz1976

Luc kent zijn klassiekers :)

Het ontbreken van een achterwand, en het simpelweg zwart geschilderde asfalt waren de enige minpuntjes die ik eraan vond.
Maar wel 2 heel jammere.

Grtz,

Samuel.
www.ovmv.be
Creatieve mensen hebben geen rommel,
ze hebben overal ideeen liggen.
ho- hoe- on30- 1

Dirkh

Doeme toch, gisteren opgestaan met verschrikkelijke pijn in mijn been. Kon gene poot verzetten. Dus geen RAMMA voor mij, en dan zie je die foto's hier.   :'(
Er stonden blijkbaar mooie banen en die mis ik nu allemaal  :(, ook veel banen die ik nog niet had gezien. Ik had misschien toch op mijn tanden moeten bijten en wel gaan maar ja nu is het te laat.

Dus Luc zorg dat er volgend jaar een paar op de expo in Leuven staan zodat ik die alsnog kan zien ;)

marc goovaerts

Dat er geen achtergrond is, is natuurlijk het overtreden van iets wat bijna een ongeschreven wet is geworden, maar het voordeel is dan wel dat je de baan van méér dan één standpunt kunt bewonderen hé.

Mooi detail uit het leven gegrepen: de twee auto's aan de ingang van het station, pal voor de borden 'verboden te parkeren'... ;D

Jurgen

Ik ben dus ook voor de eerste keer geweest en ik moet zeggen dat ik het de moeite waard vond.

Inderdaad wat rommelig zoals reeds gezegd, maar ik heb mijn weg gevonden en banen en diorama's gezien die ik nog niet gezien had.
In hal 3 stonden 2 Italiaanse deelnemers met een stoomtram die eigenlijk begonnen waren als grap. Ze zijn per vliegtuig (met Ryanair) naar Sedan gegaan en hun baantje/dioarama is als bagage mee op de vlieger gegaan. Gewaagd, maar geslaagd!  :)
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.

Ben

Mooie plaatjes, dank voor het delen!

Gr, Ben.

modelbaanHO

Ik ben gisteren, samen met Suske, naar Sedan geweest en heb daar zeker geen spijt van.
Héél mooie banen gezien en veel foto's genomen. Die kan je bekijken op onderstaande link:
http://fotos.modelbaanho.be/#!album-31
Zeker vatbaar voor herhaling, maar dan op een zondag: dan heb je meer tijd om alles te bekijken.
Nu hebben we alleen maar tijd gehad om het treinendeel te bezoeken.
Maar zowel Suske als ikzelf kijken ook al eens graag over het muurtje vooral voor de technieken voor het bouwen, schilderen en weatheren van diorama's.

Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be

Ronald

Luc, dank voor de mooie foto's. Top! :)

doomslu

Mooie foto's, Luc!
Je hebt er veel meer dan ik. Waarschijnlijk heb ik te veel gepraat...  :-\
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

modelbaanHO

Bedankt voor de complimenten.

'tja Luc, ik weet niet wat ik daar op moet zeggen  :), jij bent blijkbaar de babbelaar  ;D
Luc.
2R DC, analoog DB tp 3&4 - 2R DC Digitaal (Minibaantje Das Depot / HGK) - Verzamelaar Belgische modellen. Lid MTD.
http://www.modelbaanho.be