Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

Opendeurweekend VBV

Gestart door 755philippe, 25 september 2015, 09:42:14 AM

755philippe

Zaterdag 10 en zondag 11 oktober opendeurweekend bij VBV.




Mvg

755philippe


dani

nah... veeeeeeeeel te gevaarlijk voor mijn portamonnee.
Ik had het ook al gezien op hun site, maar  om budgettaire veilighedsredenen denk ik te zullen passen.
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007

dit weekend Genk en 14 dagen later VBV, das effectief een aaslag op den portemone  ;D ;D ;D ;D
 

OlivierV

Vergeet wanneer je daar op zondag langsgaat in het afkomen niet te stoppen bij ons (AMSAC, want wij houden dan ook onze opendeur).
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

NielsVV

De komende tijd word een ramp voor de portemonnee :

26 & 27/09 Genk
27/09 Woluwe
03/10 Houten
10 & 11/10 VBV

Weeral te veel op een te korte tijd...maar we klagen niet.
H0 - AC - Digitaal - iTrain ====>>>> Lego City

Rangeerduivel

Citaat van: OlivierV op 25 september 2015, 10:50:37 AM
Vergeet wanneer je daar op zondag langsgaat in het afkomen niet te stoppen bij ons (AMSAC, want wij houden dan ook onze opendeur).

Je stopt beter op de heenreis,want als je eerst bij VBV langsgaat is de kans groot dat de centen op zijn... ;D

;)

bollen neus

Ik heb het geluk nergens te moeten stoppen wij zitten in warmere oorden.
Den Eric.

dani

Citaat van: NielsVV op 25 september 2015, 11:20:09 AM
De komende tijd word een ramp voor de portemonnee :

26 & 27/09 Genk
27/09 Woluwe
03/10 Houten
10 & 11/10 VBV

Weeral te veel op een te korte tijd...maar we klagen niet.
Genk: PAS
Woluwe : yes
Houten : PAS
VBV : PAS

recent flink wat onverwachte kosten gehad.....  vandaar
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

hapkin

CiteerVergeet wanneer je daar op zondag langsgaat in het afkomen niet te stoppen bij ons (AMSAC, want wij houden dan ook onze opendeur).

Awel da is nog eens een goed idee ...  ;D


755philippe


EN... vergeet laatste weekend van oktober niet. Eurospoor in Utrecht. Voor de portemonee ook heel slecht.

Mvg

755philippe

SuSke

En jubileumtentoonstelling van MTD - ook niet te missen  ;) (en geen aanslag op je portemonnee)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

ERVIN

Voor Genk moet ik passen , werken werken , maar naar de opendeur van VBV en AMSAC ga ik zeker. ;)

Dirkh

Citaat van: SuSke op 25 september 2015, 21:34:55 PM
En jubileumtentoonstelling van MTD - ook niet te missen  ;) (en geen aanslag op je portemonnee)
Zal er een beetje vanaf hangen war er in de bar te krijgen is anders kan dar nog een aanslag op de portemonnee zijn. ;)