naast die trein vol goud stond er in Polen nog één met veel waarde

Gestart door Metpetergaathetbeter, 08 september 2015, 00:39:27 AM


loebaske


Metpetergaathetbeter

#2
referentiepunt voorde prijs zal een LS models geweest zijn, nou ja voor de leek lijkt hij er wel op(met een zonnebril en 14 dagen zware Gentse Feesten-dagen), maar als modeltreinliefhebber valt die Lima rap door de mand i.v.l een LS ;)

SirGresley

Leef niet te materialistisch, want alle bezit is ballast. Dalai Lama

Metpetergaathetbeter

ik stel vast op ébay en 2de hands als mensen die bij een opruiming/overlijden Lima, Jouef,enz.. vinden allen ervan overtuigd zijn dat ze voor een waar fortuin vonden/in handen hebben, resp. ook proberen te verkopen ! :-\ ;D  ;)

Dirky

Mocht dit van een overlijden zijn, het is een vrouw die de zaken aanbied, vind ik dat we geen enkele reden hebben om dit in het belachelijke te trekken. Ik kan me best voorstellen dat, als ik er morgen niet meer ben, mijn vrouw ook het onderste uit de kan zal proberen te halen...

Er wordt hier nogal vlug gegekt met toestanden die we helemaal niet kennen!

dani

kan allemaal wel zijn, maar 150 euro voor ne Lima ...  komaan !!!
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

Dirk, U heeft het recht er zo over te denken, helaas denk ik er soms anders over!
Ik hoop alvast dat je vrouw(en ik hoop voor U en je vrouw dat dit nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang mag uitblijven) in zo'n geval eens op internet gaat kijken wat wat waard is, of ten minste iemand met verstand aanspreekt, wat steeds vreemd is dat alles altijd heel duur aangeboden wordt, nooit omgekeerd ! :-\ ;)

Dirky

wie niet waagt, niet wint...

en PS, je zou een kieken moeten zijn om het te goedkoop aan te bieden!

Metpetergaathetbeter

en van dat HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL Lang hoop ik nog altijd ! ;D ;)

Citaat van: Dirky op 08 september 2015, 09:16:51 AM

en PS, je zou een kieken moeten zijn om het te goedkoop aan te bieden!
en je niet oeverloos belachelijk te maken !

Huugooke

Die doos van Ferivan intrigeert me meer  ;D
En gelijk heb je Dirk; beter hoog mikken en dan zakken, dan alles weg voor een prikje!
Een vriendelijk berichtje aan de verkoper "of die zich niet vergist heeft", haalt meer uit denk ik.
Ik kan me vergissen, maar zit er geen "Tramfan" op dit forum? Of is dat een naamgenoot?  ;D

Metpetergaathetbeter

nee Hugo, op die nu of forum zit of niet dat blijft mij gelijk, ik stel alleen maar vast !
Trouwens een bedenking als iets belachelijk duur gaat op ebay dan wordt daar ook over gepraat is dit anders ?
;)

Metpetergaathetbeter

trouwens tendens als gekocht moet worden liefst zo goedkoop mogelijk of voor niks, maar verkopen dan denkt men er opeens heel anders over, ik tracht dat te vermijden door te ruilen, trouwens nog altijd een DMS bagag Railtour 3 om eventueel te ruilen met een oranje DMS met 2 fietslogo's;
Zou hem kunnen aanbieden aan 100 of meer euro's, maar daar heb ik persoonlijk een probleem mee, pas op lmocht iemand zeggen ik geef jou er ... euro voor geen probleem ! ;)

Rangeerduivel


Huugooke

Citaat van: Rangeerduivel op 08 september 2015, 09:33:21 AM
Citaat van: Huugooke op 08 september 2015, 09:24:05 AM
"Tramfan" op dit forum? Of is dat een naamgenoot?

Komt niet voor in de ledenlijst...

;)
Dan zal ik die naam ergens anders gezien hebben zeker?  ;)