Hey, heel wat denkwerk hier ... Thanks hiervoor

Veertje van de Peco wissel: ik vermoed dat het veertje niet weg moet voor de omslag zelf.
Wil je een vloeiende beweging (aan de wissels in het zichtbare deel van de baan), dan moet het effectief weg.
Dus moet ik checken of de tong mooi in positie blijft als de servo niet bekrachtigd is.
(iemand ervaring hiermee?)
Kleine omslaghoek: de servo-arm doet een beweging van 50..60 graden (zo wat op 't zicht).
Instelling zal waarschijnlijk niet zo eenvoudig zijn, maar wel mogelijk, denk ik. Testjes deze avond moeten duidelijkheid geven
Conrad en Hofmann aansturing: al elders minder positieve reacties gezien, dus niet langer weerhouden.
Er is wat electronica nodig, maar dat neem ik er bij.
Herinstelling van de servo: was me niet bekend. Mocht het bij mij gaan optreden, dan kom je het nog te weten

Opstart-jitter vermijden: als het later aanleggen van de 5V een oplossing is, dan zorg ik daarvoor.
Mijn bevestigingsoplossing deugt dus niet, als ik een trage beweging van de tongen wens op de zichtbare wissels.
Alternatief wordt gezocht, maar het huidige prototype wordt deze avond getest voor montage in schaduwstations.