Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

verwittigen via e mail

Gestart door EricVW, 08 juni 2006, 21:08:50 PM

EricVW

Is het niet mogelijk  bericht te sturen , als er geantwoord is op
een gestelde vraag
Groetjes,
Eric

Kedeng Kedeng


EricVW

wel ,
het is het volgende, wanneer er een vraag gesteld is , en er is antwoord op die vraag , er auromatisch gemeld word via een melding
op mijn pc( reeds lid voor Benelux rail opgedoekt werd)
Vroeger bij Beneluxrail, was dat zo
Groetjes,
Eric

Klaas Zondervan

Eric bedoelt dit: er zijn forums waar je een optie kunt aanvinken dat je automatisch een e-mail bericht krijgt als er op een posting gereageerd is. Op dit forum kan ik die optie niet vinden. Vind ik zelf niet erg want ik kijk toch regelmatig of er nieuwe berichten zijn.

mark7758

Als iemand reageert op jou antwoord krijg je een email thuis zodat je weet dat je misschien weer mag reageren op het antwoord wat een ander heeft gereageerd op jou.
Zo veel woorden en weinig wol.
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

mark7758

En hoe snel we allemaal[;)]
BELUX Lid/contact persoon.
Geïnteresseerd in NMBS diesels in de Ardennen van België en Luxemburg. (Jaren 1980-2000)

Treinbestuurder NL/D, Wagenmeester, Ontwerper Treinbeveiliging NL.

Kedeng Kedeng


Tom

Dat is zoiets in de aard van msn zeker?
Tom

Havoc

Heeft niets met msn te maken, gewoon een optie op bijna alle forums. Behalve MSM... Mij stoort het ook niet echt ik passeer toch genoeg.
Met vakantie voor onbepaalde duur.

Tom

Nee nee, begrijp me niet verkeerd, bij msn heb je zoiets waneer je een bericht krijgt er onderaan je computerscherm een vakje verschijnt met de vermelding van wie je een bericht gekregen hebt.
Tom

n/a

Ja, ik ben het met Eric eens. Als er een stukje bij geschreven is waar je in mee discuseerd zou het wel makkelijk zijn als je niet alle gewijzigde reacties terug moet kijken.

Groeten,

(ook ex-beneluxrailer)Christoph

janjozef

Vind ik een overbodige luxe, je weet wat je geschreven hebt kun je net zo goed terug gaan kijken

Jan
Jan Provinciael lid van MTD treinenclub vzw
Omer Van Ommerplein 15 2650 Edegem
Modelspoor 2021 23 en 24 oktober 2021
Hangar 27 Parklaan 161 - 2650 Edegem

Johnnytrein

Ik heb dezelfde vraag een tijdje geleden al aan den tonycabus gevraagd. Johnny
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Ludwig

Eric
Ik sta 100% achter je vraag,dikwijls reageer je op een vraag maar weet na een tijdje niet meer waar je het gepost hebt.
Maar dat het hier mogelijk is is een andere vraag
Groeten
Ludwig

3 rail k rails, Ecos 2

Klaas Zondervan

Als je niet meer weet waar je iets hebt gepost, dan is daar een heel simpele oplossing voor: de zoekfunctie.
Je zoekt gewoon op je eigen inlognaam en dan ben je zo weer thuis.