Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

La douce France een diorama in N

Gestart door Dirkh, 05 september 2015, 18:58:44 PM

modelbouwpatrick

prachtig dirk en loebaske heb ik gemist maar ja moet toeval zijn als je elkaar daar tegenkomt als je geen plaats afspreekt

Dirkh

Citaat van: modelbouwpatrick op 26 september 2015, 21:46:53 PMloebaske heb ik gemist maar ja moet toeval zijn als je elkaar daar tegenkomt als je geen plaats afspreekt
Hoe kunt ge die nu missen? Ik hzb die wel een keer of 5 tegengekomen.

modelbouwpatrick

dat is als je niet veel kunt rond gaan heb hele namiddag aan info gestaan morgen meer tijd om banen te bekijken

Dirkh

Viola het zit erop, geslaagd weekeinde achter de rug. Ik ben blij van verschillende mensen eens in het echt ontmoet te hebben.
Het diorama verdwijnt nu in de doos tot het misschien nog eens gaat gebruikt worden of tot het afgebroken wordt om de stukken te gebruiken op de thuisbaan.

59erke

Dirk, kan je het niet in zijn geheel inplanten op de thuisbaan ?
Zou zonde zijn zo'n mooi stukje werk af te breken
Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

Dirkh

Het past niet in de thuis baan en alle gebouwen, afsluitingen en dergelijke zouden normaal vrij gemakkelijk moeten terug losgemaakt kunnen worden. Alle afsluitingen en verkeersborden, bomen en zo zijn gewoon los in het diorama gestoken. Enkel de stoeltjes en kraampjes zijn licht gelijmd.

Maar het diorama gaat waarschijnlijk nog minstens een jaar in de doos blijven zitten voor aller ik die stukken ga nodig hebben. Wie weet verschijnt het ooit nog ergens eens.

vyncky

Het was een mooi stukje Dirk!

zonde dat je dat (mogelijk) gaat afbreken!

Verder de mensen gezien de we altijd(toevallig) tegenkomen op beurzen ;)

Yannick
Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

Steam.N

Ik heb het twee dagen kunnen bewonderen.
Echt prachtig, Dirk !!!
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Stieven76

Knap gedaan hoor Dirk! Bedankt voor de fijne uitleg :)

marc goovaerts

Misschien een extra attractie op de expo van MTD ?  ;)

SuSke

Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Dirkh


SuSke

Moet er eerst eeen woordje voor je gedaan worden  :o
Heb misschien wel een heel klein beetje invloed bij onze voorzitter die bezig is met de inrichting van de zaal  8)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Dirkh

Suske, ik wil wel met het diorama komen, maar ik wil mij niet opdringen. Als de vraag komt van MTD om met het diorama te komen zal ik daar wel op ingaan met alle plezier.

En zoveel plaats heeft dat diorama niet nodig  ;)

Koen

@ Suske,

Ik heb Genk moeten missen 😟. Het zou wel leuk zijn om het prachtige werkstuk van Dirk eens live te zien (ik vermoed dat er anderen mijn mening ook wel zullen delen).  Weer extra aantrekkingskracht voor een bezoek aan MTD 😉.
Tot in Mortsel.


Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren