Nieuws:

Nu in MSM 244 PRAKTIJK: Een kasteeltje uit Forex * Een diorama uit de mouw schudden: een tutorial door Evan Daes

Hoofdmenu

La douce France een diorama in N

Gestart door Dirkh, 05 september 2015, 18:58:44 PM

Dirkh

Dat wordt weer erg in Genk, net gezien dat de stand van MSM juist naast die van REE Models staat en die hebben net een X2800 uit in schaal N. Gaat weer pijn doen in de portemonnee.

Kautenbach

ach, dat voel je maar 1x Dirk, en je kijkt er vaak naar ;D 8) 8) 8)

59erke

Project La Gleize TP IV in 1:160, NMBS, Dieseltractie
Collector NMBS type 59 HO, MSM N Forumbaan

railrunner

Citaat van: marc goovaerts op 22 september 2015, 13:24:28 PM
Kinkt bekend. Toch geen Russische ?

Ja Marc, ik wist niet dat die van u kinky is... :)

@ Dirk,

Prachtig staaltje dioramabouw, en op zo een korte termijn.  Dikke proficiat!!!

Dirkh

Mijn nieuwe referentie, geladen op de vrachtwagen 1€cent.



De verkeersborden staan ook, de kleur is wel niet perfect maar het zal ermee door moeten.


En nog een tijdstabel op het perron.


En dan nog goed nieuws voor de zondagse bezoekers (hangt er vanaf hoe je het beziet natuurlijk), het diorama blijft bijna (denk tot 16u op zondag) op de stand van MSM.

En ter info het is geen Russische of ander buitenlands ras, maar een oerdegelijke Kempische uit Olen.

Gerolf

Leuke lading  8)
Jammer dat ik niet in Genk geraak  :(
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Wow, Dirk.  Echt een prachtwerkje. 
Gezien ik ook aan die MSM stand zal staan zal ik lang van je kunstwerk kunnen genieten  ;)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Johnnytrein

Gerolf, ligt er dan nog geen fietsostrade tot Genk?
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Dirkh

Ja de slagbomen gaan niet werken, servo's opgeblazen. Waarschijnlijk had die voeding al kuren waardoor ik al die problemen met de storingen had. (Zie bij deju)
Lampjes aan het aansluiten, die werken tenminste nog. En dan nog hier en daar de laatste details en de box afwerken.
Gelukkig is de OC32 niet gesneuveld, alles werkt nog.

mnieuwlaet

spijtig, maar al hetgeen je realiseerde in deze toch korte periode is al fantastisch te noemen!
Ik kom het alvast zaterdag eens bewonderen...

modelbouwpatrick

zelf met scheve afsluiting welkom ziet er echt mooi uit
Fotografen met goede macro lenzen zullen er zeker rondlopen

Steam.N

Citaat van: mnieuwlaet op 23 september 2015, 21:46:25 PM
spijtig, maar al hetgeen je realiseerde in deze toch korte periode is al fantastisch te noemen!...

Absoluut !
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Dirkh

Goed nieuws te melden, ons moeder heeft gebeld dat ze niet komt eten vandaag, normaal zou ik dat spijtig vinden maar ik zie ze morgen toch dus zo erg vindt ik dat nu niet, scheelt weeral een paar uren tijd en ik heb in Herselt servo's gevonden en die ga ik straks halen na mijn vrijwilligers werk. :D

Ondertussen ook 2 mini voedingen gehaald+5v dc en +12V dc en de defecte componenten voor de lab voeding.

Dus misschien als alles lukt , zaterdag werkende slagbomen  :D

marc goovaerts


SuSke

thumbs up Dirk, we weten dat je het kan en je hebt doorzettingsvermogen genoeg om ook nog waar te maken  ;)
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.