Nieuws:

Nu in MSM 244 ACTIEMODEL 2024

Hoofdmenu

La douce France een diorama in N

Gestart door Dirkh, 05 september 2015, 18:58:44 PM

Rangeerduivel


Chrisrail

#121
.
http://amsac.be/     
Ho / DC     NMBS - CFL
zelfbouw { bijlange nog niet werkloos }  { Terug naar start ( u ontvangt geen geld }

gardevil

Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Johnnytrein

Ik denk schaal meer dan een handvol of duidelijker 'EE'
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Metpetergaathetbeter

altijd die  sexistische moppen en/of foto's, mannen dat is hier een modelspoorforum hé ! ;D ;) amai je hebt er hier wel met hele kleine handen zo te zien ! ;D ;)

marc goovaerts

Van een Amerikaanse fotograaf hierover ooit gehoord: "My uncle used to say: everything above a handfull is a waste".

philippe_007

Ik heb grote handen :-) deze die mij kennen zullen dat wel bevestigen  ;D ;D ;D ;D ;D
Van waste is er dan niet veel spraken hoor  :P :P :P :P :P :P

Metpetergaathetbeter


Kautenbach

Ik mis het suikerklontje...

Voor de goede verhoudingen.... ;D

Metpetergaathetbeter

volgens mij zou jij aan dat suikerklontje een puntje aanzuigen, dus toch niet doen ! ::) :-\ ;D ;)

modelbouwpatrick

Hallo Dirkh,
vraagje die stoeltjes is dat met plotter getekend dan uitgesneden en in een gezet of hoe heb je dat klaar gespeeld

grtn

Dirkh

De stoeltjes zijn met de plotter uit synaps xm135 papier gesneden. En dan in de juiste vorm geplooid. Om het plooien te vergemakkelijken zijn er licht insnijdingen gemaakt met de plotter op de plooi lijnen.
Hier een foto van de plaat net uit de plotter met bovenaan de moderne stoelen en onderaan de NEEB stoelen en nog wat tafels en, spijtig dat de andere stoelen er niet opstaan.


De NEEB stoel


De moderne stoel



En die meloenen ga ik nu niet nabouwen in schaal N, ik mocht de maten niet nemen. ;D

ceuleer

Ha, synaps !
Agfa materiaal, dat heb ik daar geregeld in mijn handen.

gardevil

Geraak er niet aan aan synaps, wil het ook uitproberen in mijn printer.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

Dirkh

Citaat van: ceuleer op 20 september 2015, 22:49:45 PM
Ha, synaps !
Agfa materiaal, dat heb ik daar geregeld in mijn handen.

Kan ik altijd nog gebruiken ik heb xm135 en xm230 maar zou nog 1maat dikker ook nog wel eens willen proberen.
Het is moeilijk te vinden tenzij je iemand kent bij agfa natuurlijk.