Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

opentuindag Eksaarde

Gestart door dani, 04 september 2015, 10:59:24 AM

dani

ik kwam dit tegen  vandaag....

http://www.hln.be/regio/nieuws-uit-lokeren/tuin-omgebouwd-tot-treinparadijs-a2443795/?utm_source=hootsuite&utm_medium=Social&utm_campaign=socialredactie&utm_content=nieuws


lijkt me fijn om eens te gaan bezoeken, is voor mij niet zo heel ver weg.  Aalst-Eksaarde is zo'n goeie 30 km.

Tuin omgebouwd tot treinparadijs..

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Metpetergaathetbeter

bovendien is Lucien een bijzondere leuke man in de omgang !

ik dacht dat hij ooit eens het slachtoffer was van een (andere)grappenmaker(dan ik) die hier op het forum als elders reclame maakte voor een OD zonder Lucien ervan afwist, de eerste dag dacht ik dat hij niet thuis was en de tweede dag dacht ik dat hij noodgedwongen mensen ontving !

ik zou wel eens durven de Nocturne gaan bezoeken

Groeten Peter

OlivierV

Misschien op zondagnamiddag, maar nogal een druk weekend.
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Metpetergaathetbeter

Gisteren langs geweest, je kon er gisterenavond over de koppen en de treinen lopen ! ;D ;)

Eén raad rij via Lokeren, langs Lochristi, Zeveneken is de Rechtstraat over een aanzienlijke afstand onderbroken en rij je geregeld een halve meter en meer onder het straatniveau, ik deed het gisterenavond, maar het was kalm, deze midaag zou het anders kunnen zijn en het kruisen van anderen zou wel eens moeilijk kunnen zijn ! ;)

Groeten Peter ;)

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

OlivierV

- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

dani

intussen bevestigd door de rest van 't gezin hier...

Tenzij het weer echt slecht wordt natuurlijk,  als het water giet dan hebben we er weinig aan...
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

dani

't was mooi... maar een beetje teleurstellend kwa ontvangst.

Zeker de moeite om eens te bekijken, en heel veel volk, maar we werden toch zowat  "opgekuist" omdat we onze puppy mee hadden (dochter had hem trouwens uit voorzienigheid op de arm genomen).   En dat terwijl er daar tientallen kleuters en anderen met grijpgrage handjes naar alles en nog wat zaten te graaien en zelfs terwijl we er bij stonden een trein deden ontsporen.    Dat kon dan blijkbaar weer wel....

Dus een eerder tegenvallende en vooral  éénmalige ervaring van 10 minuten voor ons.  Jammer dat we daarvoor 2 keer  45 minuten hebben moeten rijden.

"sympathieke Lucien"  zal een moeilijke dag gehad hebben zeker ?
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Als zoiets "de media" haalt, dan moet je niet schrikken van een volkstoeloop natuurlijk.

dani

mijn goesting in een LGB  (og gewoon G schaal) baan in de tuin is enkel maar gegroeid, en mijn "madam" vindt het ook wel tof.

Voorwaarde : eerst de tuin helemaal  proper maken, alles "puppy proof" maken, en dan kan ik beginnen :-)

Dus ik ga eens een container bestellen zie
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

philippe_007

Binnen enkele maanden heb je geen puppy meer, das dus weer minder werk  :) :) :) ;D

zo'n tuinbaan vind ik inderdaad ook wel tof, maar dan schiet t' vrouwke mij dood :-) Pierre le Port staat al in de living  ;D

Willems

Mijn hond heb ik van jong af aan in de tuin gehad en telkens verboden als hij op het spoor wilde gaan en na enkele dagen dacht hij er niet meer over er nog in te stappen
wim.waleboer@facebook.com
LGB Treinentuin De Afslag en modulair
SalzBurgerLandesBahn