Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Open Deur Dag msc HET SPOOR vzw in Sint Niklaas

Gestart door erwin9, 30 augustus 2015, 17:35:01 PM

marc goovaerts

"Sorry, this content isn't available right now". En nu snel die cookie die FB gegarandeerd op mijn computer gezet heeft verwijderen....

loebaske

Lid worden van FB....dat zal wel, vergeet dat maar dat ik daar ooit ga op inloggen ...

OlivierV

In die groep van modelspoorhobby staan inderdaad een kleine 30 foto's, ik kan die eventueel wel doorlinken naar hier.

Foto's zijn eigendom van Yannick de Vynck, als ik me niet vergis is dat hier op het forum Vyncky.



A4-diorama dat in mijn top 3 stond.










Stoombaan


Belgomine Traveaux - modulebaantje dat op en top is!






Stoombaan.








Spoor 1


Stoombaan












Belgomine traveaux


Stoombaan












Spoor 1 brugje


Finescale overloopwissels (zelfbouw uiteraard met code 55 rail-profielen)


Groet,
Olivier
- Verkoper van kwalitatief gezever en ander gelul.
- H0 - 2-rail DCC - Flickr. - Bouw AMSAC Modulebaan

Dirkh

Ik ga door toch eens moeten langs gaan, er waren wel leuke dingen te zien.

Steam.N

Ja, ik heb ook spijt niet geweest te zijn.
Volgende keer beter ...
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

loebaske

knappe toto's waarvan ik toch voor sommige projecten met bewondering naar kijk

bellejt

vind vooral die Belgische overweg mooi omdat ik die hier nog hangende heb om te bouwen.Heb hem als kleine jongen nog geweten in Wetteren.De rolbareel :)

vyncky

#53
Citaat van: OlivierV op 16 september 2015, 14:35:57 PM
In die groep van modelspoorhobby staan inderdaad een kleine 30 foto's, ik kan die eventueel wel doorlinken naar hier.

Foto's zijn eigendom van Yannick de Vynck, als ik me niet vergis is dat hier op het forum Vyncky.


Klopt volledig Olivier :)

Ik had de vraag om foto's deze middag op't werk gezien. Ik wilde er deze avond een deel posten, maar het was niet meer nodig. ;D

Ook nog bedankt voor de leuke ontvangst en babbels met LS Models, Philippe007, Snoby Crash, en diegene die ik niet bij naam ken ;).
Ik heb die dag wat bijgeleerd over Finescale, Arduino, I-train,  ....enz.

Bedankt!

Yannick

Webmaster en spotter van Lijn 12 Antwerpen-Roosendaal
www.lijn-12.be
lid van MSV post B (http://www.msvpostb.nl/)

vanmiegroet

Voor degene die niet zijn geweest: grote vergissing gemaakt   :P

Als lid van de club heb ik enkele kunnen spreken maar ik vermoed dat er meer mensen van het forum er waren dan ik dacht.
Op naar volgend jaar en naar de MobExpo
Ik ben terug, maar ik meen het deze keer