Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

Trotse pa

Gestart door argilla, 27 augustus 2015, 09:39:22 AM

argilla

Mannekes.....


morgen op  28 augustus om 10.30u. trouwt mijn oudste dochter... eindelijk zou ik zo zeggen ( in alle stilte dan) na 38 jaar en één kleinkind van 8 j....


Maar heus hoor ben wel fier en trots....welke pa zou dat niet zijn ?


Wilde dit van vreugde , met jullie delen. Helaas de mama is niet zo goed meer te been ( Huntington) en zit in een rolwagen maar ook dat kan de pret niet drukken.....zeker weten. het plezier maken wijzelf !
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

philippe_007

Terecht fiere vader,

Proficiat en maak er een leuk feest van

Rangeerduivel

Proficiat Marc aan jou,je dochter en de hele familie

;)

argilla

argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

dani

Proficiat M-L.  En zoals je zegt, het plezier maak je zelf.
Je vrouw heeft dan misschien fysieke beperkingen buiten haar wil om, maar ik ben zeker dat zij ook trots is op haar dochter !
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Huugooke

Mijn gelukwensen!
Ik hoop het ook nog mee te kunnen maken  ;D

Gerolf

Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Peter

Proficiat Marc.
Ondanks dat het bij ons al heel wat jaartjes geleden is dat onze dochter huwde, zijn we nog altijd trotse ouders, en dat zal ook zo wel blijven.
Ik hoop dan ook dat dit bij jullie hetzelfde mag zijn.
Met vriendelijke groeten
Peter

DelticPower

De beste wensen voor bruid en bruidegom, en natuurlijk voor alle familieleden. Dat het voor jullie allen een hele fijne dag mag zijn. Geniet er van.

Jan

SuSke

Gefeliciteerd Marc, en natuurlijk ook je dochter en schoonzoon en de rest van je familie.
Is met recht iets waar je fier op mag zijn.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Steam.N

Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

argilla

Dank U ...... allemaal....... :D ;)
argilla
H0, On30, 1/29, Gn15

ERVIN

Gefeliciteerd Marc, en natuurlijk ook je dochter en schoonzoon en de rest van je familie.
En vandaag is het niet zo'n mooi weer , maar voor morgen komt dat allemaal terug goed , dus hopelijk schijnt het zonnetje dan. ;)

raf

proficiat langs deze kant ook

hebben wel geen kinderen maar kan het me wel indenken hoe het voelt

gr raf
If I make mistakes in "spelling"
Remember it's the pen, that's bad
Don't lay the blame on me.

doomslu

Gefeliciteerd, en maak er een leuke dag van!  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *