Voorlopig Promotiefilmpje MSC Het Spoor

Gestart door TBCédric, 26 augustus 2015, 23:29:35 PM

TBCédric

Citaat van: Peter op 27 augustus 2015, 15:40:16 PM
Cedric,

Goed bedoelde kommentaar.
Zou de baureihe 50 ? met de Erz IIId wagens toch een stuk langzamer laten rijden? Het is geen sneltreinlok De snelheid van de 64 met de M1 rijtuigen is een goed voorbeeld

Zover dat ik nog weet was het een BR 03  ;) 
Ik zal kijken of ik hem met de helft kan laten vertragen. Echter vind ik het wel leuk dat hij wat te snel rijd. Geeft de nodige 'actie'. Zal nog eens een versie maken waar hij trager rijd, dan kunnen jullie er over oordelen.    :D
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Huugooke

Al heel veel beter; de snelheid stoort me niet.
Alleen versta ik "baan der stoom" niet.
de muziek mag ook niet stoppen, en zou mee moeten overgaan als je in kleur gaat

TBCédric

Citaat van: Huugooke op 27 augustus 2015, 15:58:53 PM
Al heel veel beter; de snelheid stoort me niet.
Alleen versta ik "baan der stoom" niet.
de muziek mag ook niet stoppen, en zou mee moeten overgaan als je in kleur gaat

Wel, de baan der stoom is eigenlijk 'de stoombaan' maar hoe men het vroeger zou zeggen. Dus dat is de naam van de baan waar die take is genomen.  :D

De beelden kan ik al bewerken maar met de muziek is het nog even aanpassen. Dat moet ik me nog eens extra in verdiepen.  ;)
Treinbestuurder bij de Nationale Maatschappij der Belgische Spoorwegen.

Rangeerduivel

Citaat van: Huugooke op 27 augustus 2015, 15:58:53 PM
Alleen versta ik "baan der stoom" niet.

Is een ongebruikte/onbestaande uitdrukking,
Als je het in die vorm wil profileren kan "Baan der stomers" oid wel.

;)

Huugooke

Citaat van: LS Models op 27 augustus 2015, 16:03:42 PM
Citaat van: Huugooke op 27 augustus 2015, 15:58:53 PM
Al heel veel beter; de snelheid stoort me niet.
Alleen versta ik "baan der stoom" niet.
de muziek mag ook niet stoppen, en zou mee moeten overgaan als je in kleur gaat

Wel, de baan der stoom is eigenlijk 'de stoombaan' maar hoe men het vroeger zou zeggen. Dus dat is de naam van de baan waar die take is genomen.  :D

De beelden kan ik al bewerken maar met de muziek is het nog even aanpassen. Dat moet ik me nog eens extra in verdiepen.  ;)
Hou het maar op "Stoombaan", dat andere zou dan "des stooms" moeten zijn, en toen ze zo spraken was er van treinen nog geen sprake  :D
Als je de klank beheerst kunnen er natuurlijk de nodige piepende remmen en stoomfluiten bij!
Kan je die kleur er niet geleidelijk inbrengen?
Ook het volgen van die laatste wagon is overbodig als dat niet leidt tot een nieuw perspectief; een gebouw, een andere trein...

edit: Rudy was iets rapper ;D

Huugooke

Een plezant effect is een trein van heel dichtbij laten voorbij rijden, zodat het onduidelijk is wat er voorbij komt, als die weg is zie je een nieuw tafereel.

Rangeerduivel