Elektonica Online

Gestart door Peter, 21 augustus 2015, 12:30:14 PM

Peter

Heeft er al iemand bij deze firma materialen gekocht.
Ik heb namelijk momentschakelaartjes (doormeter 7 mm) kleur blauw enz.
Volgens hun website hebben ze een uitgebreide keuze en zeer lage prijzen.
Met vriendelijke groeten
Peter

dani

Neen, geen ervaring mee...

je kan die ook op eBay kopen, vaak stukken goedkoper bij de Chinees, maar je moet wel langer wachten.

ZIjn het die van 60 cent per stuk ? die levert Conrad ook...  maar wel duurder denk ik.

ik ga vaak bij deze :  www.gotron.be
deze bvb :  http://www.gotron.be/drukknop-on-off-zwart-0-3a-50vdc.html    (iets duurder ook)
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.


Ben

Citaat van: Peter op 21 augustus 2015, 12:30:14 PM

Heeft er al iemand bij deze firma materialen gekocht.


Ik. Vandaag besteld is morgen geleverd.

Tenminste: ik ga er van uit dat je deze bedoelt: http://www.eoo-bv.nl/

Gr, Ben.

Peter

Met vriendelijke groeten
Peter

Ben

Ik zou zeggen: kijk in het gastenboek, dat is 34 pagina's lang en je vindt er commentaar van klanten.

Gr, Ben.

Rangeerduivel

Ik ga niet beweren dat dit geen goed bedrijf/winkel is Ben,
maar zo'n kommentaar van tevreden klanten is nu net iets waar je zeker niet mag op vertrouwen.

Ik heb ook reeds verscheidene malen mijn mening gegeven(bij andere web- en zelfs fysieke winkels)
Maar een negatief kommentaar wordt enkel gepubliceerd als het hen niet schaadt...
Meestal vind je jouw kommentaar,zelfs positieve) nooit of te nimmer terug(ga maar na!)
Het is allemaal georchestreerd.
Voer voor naievelingen!

;)

Ben

Dat is mogelijk waar, ik weet het ook niet.

Maar stel dat er één forumlid hier een negatieve ervaring heeft. En stel dat hij deze post. Wat gaat Peter dan doen, wel of niet daar bestellen?


Rangeerduivel

Citaat van: Ben op 21 augustus 2015, 17:22:56 PM
Dat is mogelijk waar, ik weet het ook niet.

Maar stel dat er één forumlid hier een negatieve ervaring heeft. En stel dat hij deze post. Wat gaat Peter dan doen, wel of niet daar bestellen?

ENKEL WIJ FORUMLEDEN ZIJN 100% BETROUWBAAR!!! ;D ;D ;D ;D ;D ::)

;)


Peter

#10
Heb zondag mijn materiaal bij hen besteld dus gisteren de rekening betaald, want op hun faktuur stond geen BIC banknummer, maar enkel het IBAN.
Kreeg zeer vlug antwoord dat zij ook in Belgie een banknummer hebben.
Vandaag bericht gehad dat de zending verstuurd is. En echt hun prijzen zijn heel laag.
Ik betaal bv. voor de momentschakelaars (inbouw) 0,30 euro. Ook de zendkosten, inklusief verzekering zijn met 2,95 euro, als het in een omslag past, goedkoop
Met vriendelijke groeten
Peter