Nieuws:

Nu in MSM 244 BAAN: Boulevard du Fort

Hoofdmenu

nieuw(s)

Gestart door Metpetergaathetbeter, 20 augustus 2015, 20:43:08 PM

doomslu

Het klopt wat jullie schrijven: VB wil juist wel de opinie van de mensen kennen, want nu kan er nog ingegrepen worden.
Dus: alle opmerkingen zijn welkom en worden overwogen.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Metpetergaathetbeter

Citaat van: Rangeerduivel op 25 augustus 2015, 12:30:00 PM

En al dat ge-discussier op voorhand is verloren moeite,wacht tot het model uitgeleverd wordt en discussier dan.

achteraf zeggen dat hij niet helemaal in orde helpt ook niet-tot nu toe blij met elke VBV-B-Models loc, laat eens hopen dat deze de kwaliteiten en het uitzicht van de andere heeft/zoniet overtreft ! Standpunt van de foto en het model 1/1 eerlijk gezegd vanwaar je hem ook bekijkt je ziet dat er iets niet juist is, hopen dat VBV een erezaak van maakt ales in orde te krijgen!

Trouwens gisteren die 91 gezien en het mag gezegd worden het is een fijn juweeltje dat er bijna om vraagt gekoesterd te worden ! ;D


Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 25 augustus 2015, 16:02:08 PM
...dat er bijna om vraagt gekoesterd te worden ! ;D

Eens je eentje hebt,mag hij dan bij je slapen?  ;D ;D ;D ;D

;)

Metpetergaathetbeter

iets koesteren wil niet bij definitie zeggen dat je er wil bij slapen!
in het geval van een vrouw daar mogen bij slapen wat heb je daaraan, zal de leeftijd zijn zeker Rudy? ;D ;)
alle gekheid op een stokje (t is af dat locje, vanaf het moment er eentje van over de taalgrens en liefst van de kanten van Luik (die reden daar toch ook ?) toevoegen aan de collectie !
Groeten Peter ;)

Rangeerduivel

Ja idd,'t is zoals je zegt een juweeltje,
Het heeft warempel iets schattigs,
en dan te bedenken dat het hier om een ''trein'' gaat!
Voor mij is het om het even waar zijn thuishaven is,maar liever zag ik eens een nr dat wat hoger ligt,
Daarmee wil ik zeggen,niet steeds 9101 of 9102... Maar bvb 9115 of 9126,
Maar zo is't altijd iets hee

;)

Johnnytrein

Ik begin al fameus spijt te krijgen dat ik deze niet heb besteld en nu is het waarschijnlijk te laat :'(
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about

Rangeerduivel

Citaat van: Johnnytrein op 01 september 2015, 14:58:20 PM
Ik begin al fameus spijt te krijgen dat ik deze niet heb besteld en nu is het waarschijnlijk te laat :'(

Nee Johnny,
Jacques VBV heeft mij toevertrouwd dat er van de levering (in september) wel enkele zullen overschieten voor degenen die maar achteraf de smaak te pakken krijgen,
Dus rap een mailke doen is misschien aangeraden

;)
Trouwens een bestelling verplicht je tot niets en men vraagt géén voorschot,
tenminste als je 91 bedoelt,de 59 is een ander paar mouwen.

Johnnytrein

Ik bedoel dus de 59 he Luc.
groetjes Johnny

oh lord, help me to shut my big mouth, until I know what im talking about