MSM 150

Gestart door Michael, 19 augustus 2015, 22:16:06 PM

Dieter

Citaat van: philippe_007 op 27 augustus 2015, 19:14:46 PM
Er zat in de verpakking een omslag met een vakantie promo (14 dagen Turkey voor 129€) voor de abonnees... Nog iemand die dit ontvangen heeft ?

Hier ook de omslag.
Dacht eerst dat dit de wedstrijd was. Met dan als vraag hoe vaak "abonee van modelspoor magazine" erin voorkomt ...  :)

Maar voor de rest ziet het er prima uit
Modeltreintjes zijn zoals een vrouw! Ge steekt er veel geld en liefde in!

Gerolf

Mijn vrouw vond dat reis-aanbod in elk geval interessant  :)
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

gardevil

Citaat van: Gerolf op 27 augustus 2015, 21:16:36 PM
Mijn vrouw vond dat reis-aanbod in elk geval interessant  :)

Tot je alle bijkomende kosten begint op te tellen, dan kom je lang niet uit op het voorgestelde bedrag ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

doomslu

Bedoeling van de redactie was dat jullie allemaal de vrouw/vriendin op reis zouden sturen zodat jullie eens rustig kunnen doorwerken aan de baan (of het minibaantje voor 2016!).  ;) ;D
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

gardevil

Citaat van: doomslu op 27 augustus 2015, 22:04:07 PM
Bedoeling van de redactie was dat jullie allemaal de vrouw/vriendin op reis zouden sturen zodat jullie eens rustig kunnen doorwerken aan de baan (of het minibaantje voor 2016!).  ;) ;D

Waarom is het dan maar een reis van 14 dagen ;)
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

philippe_007

Citaat van: doomslu op 27 augustus 2015, 22:04:07 PM
Bedoeling van de redactie was dat jullie allemaal de vrouw/vriendin op reis zouden sturen zodat jullie eens rustig kunnen doorwerken aan de baan (of het minibaantje voor 2016!).  ;) ;D

fantastisch idee :-)

Snobby Crash

Ook in Elversele het nr 150 vandaag ontvangen !
Reeds snel even doorgebladerd en ik moet zeggen dat dit naar mijn mening één van de beste MSM's is die ik al
in mijn pollekens heb gehad ! Mooie banen, enkele heel interessante artikels over servomotoren, mooie tests enz!

Proficiat aan Luc en zijn team om dit toch weer voor elkaar te krijgen !!!

En ja, ook ik kan voor 129 op reis... ;-)

Geert

doomslu

Citaat van: Snobby Crash op 27 augustus 2015, 22:21:45 PM


Proficiat aan Luc Guy en zijn team om dit toch weer voor elkaar te krijgen !!!


luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

bekie

Vanavond laatdit nummer ontvangen, een dagje eerder dan gepland. Normaalaltijd te laat. Lekker dik nummer.
 

Snobby Crash

Beste Luc,

ik heb toch een kleine opmerking over MSM150.
Allee, het is eigenlijk geen opmerking maar een vraag om iets extra te realiseren.

We kunnen onze keuze uitbrengen om de mooiste baan te kiezen in een wedstrijd.
Nu heb ik van de deelnemende banen reeds enkele in het echt kunnen bewonderen.
Maar echter niet alle deelnemende banen heb ik reeds in het echt bewonderd.
Nu is het zo dat je aan de hand van soms maar één foto uit MSM een keuze moet maken,
en dat is niet zo makkelijk omdat je je stem moet uitbrengen vanwege die ene foto.

Nu mijn vraag.... is het niet mogelijk om bevoorbeeld meerdere foto's te plaatsen digitaal
op jullie website van de deelnemende banen ? zodat je toch een beter overzicht hebt van
al dit moois.

Ik weet het wel hoor, het brengt weer een heel pak werk met zich mee voor jullie webmaster,
maar zo kunnen de mensen toch iets meer foto's bekijken van de deelnemende banen.

Als dit niet te realiseren is, geen probleem voor mij hoor, is enkel een voorstel !

Geert

efl045

#55
Wat moeten we nu kiezen?  :)
Samen in de brievenbus, het reisaanbod bij Modelspoormagazine of het reisaanbod bij Markant.
Zelfde organisatie maar verschillende 7 daagse rondreis door Turkije, wel 't zelfde hotel achteraf.
Alles samen al een maand weg voor 2x 129 euro per persoon en wie weet hoeveel aanbiedingen volgen er nog  ;)

Gerolf

Over die mooiste-Belgische-banen-wedstrijd:
Ik was aangenaam verrast om te zien dat Turnhout NEEB bij de genomineerden zat  :)

De vraag van Geert (Snobby Crash) vind ik terecht. in de archieven duiken ?
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Steam.N

Citaat van: Gerolf op 28 augustus 2015, 11:29:39 AM
Ik was aangenaam verrast om te zien dat Turnhout NEEB bij de genomineerden zat  ...

En ík dan  ; :) :) :)
Knutselgroeten !  Jean       TP-I (B) & TP-II (DR) - N - DC - Handbediening - Zelfbouw  { Sedelocus - De Feniks - Pira-N's Crossing - Turnhout NEEB - Scrap Yard }

MSC De Kempen

Beste modelbaanliefhebbers,

Ook wij van MSC De Kempen zijn enorm verheugd om bij deze selectie te staan.

Velen onder jullie zullen onze baan al "live" gezien hebben, oa. in Leuven vorig jaar, of onlangs nog in MSM, ( de uitbreidingswerken )   
maar ook op onze website:
www.mscdekempen.be
vind je tal van foto's alsook een filmpje waarin heel de baan wordt doorkruist.
Ook zijn er nog foto's op onze Facebook-pagina te vinden:
https://www.facebook.com/pages/MSC-De-Kempen/1622671974623163

Moest er echter vraag naar zijn, kunnen we hier ook nog enkele foto's posten.

En, voor al wie onze baan zijn stem geeft, die heeft onze hartelijke dank !

Binnen enkele weken staat onze baan ( meet toch een 18 meter ) weer helemaal uitgestald in de zaal naast ons clublokaal, wie ons eens wil komen bezoeken op een donderdagavond is steeds meer dan welkom. Je moet dit wel even melden via het contactformulier op de site of hier via Eddy ( onze voorzitter ) omdat we op een privé domein ( Het Zilvermeer ) gelegen zijn.

doomslu

Citaat van: Steam.N op 28 augustus 2015, 11:44:57 AM
Citaat van: Gerolf op 28 augustus 2015, 11:29:39 AM
Ik was aangenaam verrast om te zien dat Turnhout NEEB bij de genomineerden zat  ...

En ík dan  ; :) :) :)
Ik had me al afgevraagd, wanneer gaat er iemand reageren?  :D

Zo'n voorselectie is geen eenvoudige klus, want er hebben zo veel mooie banen in gestaan.
Onze oprechte excuses aan al diegenen die uit de boot gevallen zijn...

Gelukkig bleek de 'eindafrekening' mee te vallen. Nadat de redacteuren individueel hun keuze hadden gemaakt bleken we redelijk goed overeen te komen.
Bovendien zit er wat variatie in, qua grootte, schaal, tijdperk...

Maar, nogmaals, het is een subjectieve keuze en we hopen dat het voor iedereen een leuke wedstrijd wordt en geen bitse strijd...
Onze lezers hebben het laatste woord en als ik de stemmen bekijk die al zijn binnengkomen, dan zijn de meningen erg verdeeld.  ;)

Wat betreft de foto's: die staan in de 10 nummers van MSM die vermeld zijn in het artikel. Dit weekend op 't terras eens doorneuzelen?

Onze webmaster (dat ben ik) wil eventueel wat online zetten, maar dan moet ik links hebben naar plaatjes van de betreffende banen...
Als iemand zich geroepen voelt hoor ik het wel.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *