Nieuws:

Modelspoormagazine, 100% modelspoor

Hoofdmenu

MSM 150

Gestart door Michael, 19 augustus 2015, 22:16:06 PM

Michael

Wel Luc hierbij alvast de eerste aanzet voor het memorabele nummer 150 van MSM, we laten ons komend weekend verrassen door wat info over het volgende nummer.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Als je net klaar bent met een nummer (en dat is nu het geval, want ik heb deze avond nog eens alle pdfs doorlopen die naar de drukker verstuurd zijn, alvorens 'go' te zeggen) dan denk je altijd dat het een goed nummer is.

Maar ik mag denk ik toch zeggen dat nummer 150 erg goed is.
Een goede mix vind ik. Je moet daar ook een beetje geluk mee hebben. Je kunt bv. geen test brengen als er geen nieuwe modellen zijn.

- Een test van een gloednieuw model
- Drie korte testen
- Drie banen, een grote H0 en twee kleinere in H0e en H0m, waarvan er twee Belgisch zijn
- Maar liefst 8 praktijkartikels, met verbouwingen aan een loc, inbouwen decoders, een (mooi) prutswerk in N, enkele digitale toestanden, een gebouw...
- Een leuke retrospectieve met een wedstrijd aan verbonden
- Een lang artikel over samenstellingen
- Beurstips, clubnieuws ...

Mmm, ik vind het een mooie mix. Benieuwd naar de reacties. 8)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

marc goovaerts

Citaat van: doomslu op 19 augustus 2015, 22:42:21 PM
Mmm, ik vind het een mooie mix. Benieuwd naar de reacties. 8)
Die krijg je meestal wel bij het lanceren van het inkijkexemplaar, dus....  ;D

Metpetergaathetbeter

#3
91(ten minst als je wat goed aftellen kunt),M6'en veel meer wij wachten vol ongeduld ! ;D ;)

ACFI


doomslu

Citaat van: ACFI op 20 augustus 2015, 00:03:38 AM
hld 201 nieuws?
Stel je voor dat het eerste prototype geleverd wordt op het ogenblik dat een redacteur in de winkel staat en dat net voor de deadline...  ;)
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

755philippe

Goe bezig Luk. We kijken alvast uit naar het inkijkexemplaar maar wanneer mogen we dit wel verwachten ?
Praktijkprojekten vind ik altijd leuk geeft ook wat ideeën en misschien ook om zelf te doen en natuurlijk de banen zijn leuk om te zien wat andere inspireert.
Mvg

755philippe

ward

Beloofd weer een nummer te worden om naar uit te kijken als ik het hier zo lees..
We wachten geduldig af  ;) ;D
AC, Belgisch materiaal tijdperk V / VI

--> https://www.flickr.com/photos/90049814@N02/  <--

doomslu

luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Rangeerduivel

Uiteindelijk zijn we toch blij dit jaar op MSM geabbonneerd te zijn! ;D ;D

;)

oebr

voor alle zekerheid hier nog eens in de verf zetten dat het model van de 59 dat in MSM 150 staat een prototype/testmodel is, de kleuren kloppen dus zeker niet. Vooral het bleekgroen is helemaal anders uitgevallen dan voorzien. Maar het is pas op een testproductie dat je echt dergelijke zaken kan beoordelen.
Kristof is wat ongerust dat sommigen dit handmonster al als een definitieve versie zouden beschouwen, maar er volgen nog enkele testen voor de productie echt van start gaat.
Wat moeilijk op foto te zien is is wat dan wel al zeer goed geslaagd is bij dit modelletje: de neus / het front, dit is werkelijk de eerste 59 in model, hoe goed Roco en Matrix ook ooit hun best hebben gedaan.
Dikke proficiat aan MSM en VBV voor dit pareltje in wording.
On East Belgian Rails - sporen in de provincie Luik zo rond 1992

loebaske

Op en top een mooi nummer 150


Gerolf

Ik kijk er ook erg naar uit  8)  :P
Groeten uit "Marche-en-Bières"   ** Modelspoor is plezant **   TPIII-H0-DC-Zelfbouw

Michael

Het inkijk exemplaar even vluchtig doorgebladerd, maar nr 150 beloofd weer een hoop lees plezier.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

doomslu

Nog bij niemand in de brievenbus?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *