Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

Klaus Spörle, 80+, en hij kan het nog...

Gestart door eve, 19 augustus 2015, 07:32:39 AM



Peter

Inderdaad Klaus Spörle.
Op het Duitse DSO forum zijn regelmatig nog veel meer van zijn prachtig werk te vinden.
Er zijn gewoon geen woorden voor voor dar weatheren. Hel lijken echte wagens
Met vriendelijke groeten
Peter

Metpetergaathetbeter

als je daar een treintje van wil, zal het nieteens een hele lange zijn (gezien de VP) ;) net echt ! :)

Rangeerduivel

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 20 augustus 2015, 11:42:21 AM
als je daar een treintje van wil, zal het nieteens een hele lange zijn (gezien de VP) ;) net echt ! :)

En toch zijn de meeste reeds "verkauft"!

Of worden ze maar pas bewerkt als ze verkocht of besteld zijn...?

;)

loebaske

#5

Heb het verplaatst, je had gelijk Dirk  ;)

Dirky

verkeerd geplaatst Eric?

heeft niet echt veel met Klaus te maken?

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Michael

Lijkt mij een lucratieve bij verdienste, maar hij zet wel mooie dingen neer.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

dani

De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.

Herwig

Aanbevolen prijs van een standaard (gelijkaardige) 0-Brawa-ketelwagen tweeasser Esso:       E   115,-
Netto-verkoopprijs bij MSLippe:                                                                                               E      83,-
Geweatherde Autentix-versie:                                                                                                   E   158,-

Het is aan de geïnteresseerde koper uit te maken of het prijsverschil het waard is...

Koen

Ik denk dat Klaus niet alleen hiermee bijverdient  :).
Hij maakt ook gietmallen voor het muren ed. Ik heb vorig jaar een vertaling voor hem gemaakt.

Mvg
Koen
Nooit te oud om te leren

Martin Welberg

Citaat van: Herwig op 14 september 2016, 13:00:25 PM
Aanbevolen prijs van een standaard (gelijkaardige) 0-Brawa-ketelwagen tweeasser Esso:       E   115,-
Netto-verkoopprijs bij MSLippe:                                                                                               E      83,-
Geweatherde Autentix-versie:                                                                                                   E   158,-

Het is aan de geïnteresseerde koper uit te maken of het prijsverschil het waard is...

Ik doe het er niet voor...ben 5 tientjes duurder voor een weathering job..is de tijd die je er in steekt..

Herwig

Fout Fout.
Met verontschuldiging.
'k Had begrepen dat die   Autentix-Brawa-wagens   alle Brawa-0-schaal waren,
en die V100-loc zeker...
Maar het zijn verdorie  "slechts"  H0-modelletjes !
Op de foto's lijken ze eerder 0-wagens dan H0.   Zo mooi  en gedetailleerd ogen ze.

Maar dit stelt de gevraagde prijzen voor die   Autentix    in een gans ander daglicht....

dani

wel ja, ik dacht toch ook dat het om H0 ging....  dus dan is er toch flink aan verdiend
De kruik is te water gegaan...
De kruik is niet meer.