Nieuws:

Nu in MSM 244 REPORTAGE: De Nederlandse Modelspoordagen * A4 Dioramawedstrijd * Virtuele Messe 2024

Hoofdmenu

FORUM update

Gestart door doomslu, 16 augustus 2015, 14:42:33 PM

Metpetergaathetbeter

Trouwens heb je geconstateerd met het vernieuwde forum dat je berichten(pm) nu nog slechts aan 2 mensen tegelijkertijd kunt versturen waar dat vroeger veel meer was(want dat deed ik geregeld) of ben ik verkeerd bezig ?

doomslu

Citaat van: Metpetergaathetbeter op 30 maart 2023, 20:34:53 PMTrouwens heb je geconstateerd met het vernieuwde forum dat je berichten(pm) nu nog slechts aan 2 mensen tegelijkertijd kunt versturen waar dat vroeger veel meer was(want dat deed ik geregeld) of ben ik verkeerd bezig ?
Ik deed net een test met 3 personen en dat lukt. Kan ook zijn omdat ik admin ben?
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

SuSke

Je kan een bericht aan meerdere personen richten, maar slechts 1 in BCC. Bij invoeren van een 2de persoon in BCC wordt die niet weergegeven.
Frans - 2R digitaal (tpIII-IV Belgisch - TPV&VI de vrije markt) en wat eigenaardigheidjes :-)
lid van MTD treinenclub vzw Edegem - www.mtdtreinenclub.be - Tentoonstelling MODELSPOOR by MTD - Hangar 27, Edegem op 19 & 20 Oktober 2024
De trein rijdt nooit op tijd, maar altijd op sporen.

Metpetergaathetbeter

#273
blijkbaar is dat aangepast, toen ik het probeerde ging 1 persoon, 1 in  BCC nu kan ik blijkbaar terug een hele rij bestemmelingen versturen(daarvoor ging dat niet en hopen dat ze reageren of het daar ook aan kwam ?

doomslu

Niets aangepast, wel getest en het blijkt te werken.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

ronaldk

Goed, gaat er nog wat gebeuren met "Vind ik leuk-knop"? Of blijft men feestboek-achtig ook de zwaardere onderwerpen "leuk vinden" dat iemand overleden is? Of is het teveel werk? Terwijl andere fora het wel aangepast krijgen.

gardevil

Citaat van: ronaldk op 31 maart 2023, 20:09:08 PMGoed, gaat er nog wat gebeuren met "Vind ik leuk-knop"? Of blijft men feestboek-achtig ook de zwaardere onderwerpen "leuk vinden" dat iemand overleden is? Of is het teveel werk? Terwijl andere fora het wel aangepast krijgen.
Ronald,
als je een beetje verstand hebt, reageer je op die onderwerpen op een andere (meer meelevende) manier.
Als liefde blind is, waarom is lingerie dan zo belangrijk?

ronaldk

Citaat van: gardevil op 31 maart 2023, 21:27:50 PMals je een beetje verstand hebt, reageer je op die onderwerpen op een andere (meer meelevende) manier.

Dan kan je een hele boel mensen afschrijven. Ook bij andere berichten is het niet altijd goed om "vind ik leuk" te hebben. Het is gewoon beter om "waardeer" te hebben. Voor veel meer soorten berichten.

doomslu

Er zijn twee opties: Die knop om een bericht leuk te vinden staat er altijd, of hij staat er nooit.
Hij is bedoeld om over iets op een snelle wijze zijn appreciatie uit te drukken zonder dat er een bericht moet geschreven worden.
Omdat er in 't verleden toch soms gevraagd werd naar dergelijke knop, om de vele "Top"-, "Super"-, "Mooi"- ... berichtjes te vermijden, heb ik 'm laten staan. Maar als de meerderheid terug naar af wil, dan kan dat.
luc    * MODEL RAILROADING IS FUN *

Michael

Laat maar lekker staan dan kunnen we bij gebruik ervan meteen zien wie gezond verstand heeft en wie niet.
Mvg,
Michaël

DCC, Lissy,Lijn154

Stieven76

Ik ben ook van mening om hem te laten staan.

Zelf ontzag ik me dikwijls de moeite om op een bericht met 'oohh' of 'mooi' of 'ahh' te reageren terwijl ik dingen wel leuk vond. Zoals bv Hugo zijn topic. Met die knop kan je wel op een snelle manier laten zien dat je iets leuk vind zonder het topic te vervuilen. Dan blijft er meer plaats over om echte vragen te stellen.

Bij een somberder bericht blijf je van die knop af en schrijf je zelf iets, of je scrolt verder.
We zijn toch geen kleine kinderen? :-X

ramdani

laten staan;

mvg,
Michel
c+k-rail/weichen walter flexrail met Roco z21 start,Digikeijs decoder en terugmelding,iTrain
https://forum.3rail.nl/index.php?topic=71005.0

ronaldk

Citaat van: doomslu op 01 april 2023, 10:09:34 AMOmdat er in 't verleden toch soms gevraagd werd naar dergelijke knop, om de vele "Top"-, "Super"-, "Mooi"- ... berichtjes te vermijden, heb ik 'm laten staan. Maar als de meerderheid terug naar af wil, dan kan dat.

Daarom kan je beter de omschrijving aanpassen. Je schrijft namelijk zelf al nergens "Leuk" ;) Wel andere omschrijvingen ... En het is aan te passen want een buurforum doet dat namelijk ook al.

ceuleer


Jurgen

Citaat van: ronaldk op 01 april 2023, 21:02:39 PM
Citaat van: doomslu op 01 april 2023, 10:09:34 AMOmdat er in 't verleden toch soms gevraagd werd naar dergelijke knop, om de vele "Top"-, "Super"-, "Mooi"- ... berichtjes te vermijden, heb ik 'm laten staan. Maar als de meerderheid terug naar af wil, dan kan dat.

Daarom kan je beter de omschrijving aanpassen. Je schrijft namelijk zelf al nergens "Leuk" ;) Wel andere omschrijvingen ... En het is aan te passen want een buurforum doet dat namelijk ook al.

Leuk.  :P  ;D


Ik heb de indruk dat die knop nog mensen gaat wegjagen van dit forum. Wat een gedoe om een knopje.
Laat 'm maar lekker staan. De eerste die bij een overlijdensbericht die knop gebruikt, geven we gewoon een levenslange ban op het forum.
Mvg, Jurgen
De trein, da's altijd een beetje wachten.
Fietssporen, fietsen over oude sporen.